måndag 28 september 2015

ژنرال هیو شلتون: تبریک پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران - فراخوان به دولت آمریکا برای تضمین امنیت اشرفی‌ها

 ژنرال هیو شلتون رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در مصاحبه با سیمای آزادی، پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را به اعضای مقاومت و به اشرفی‌ها در لیبرتی تبریک گفت و به حمایت از مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران برای تغییر رژیم فراخوان داد.

وی در بخشی از این مصاحبه گفت:
می‌خواهم به همه اعضای سازمان مجاهدین تبریک بگویم، به‌خاطر تعهدتان، و تبریک بگویم در بزرگداشت 50مین سالگرد تأسیس (این سازمان).
من از متعهد بودن اعضای (مجاهدین) در سراسر جهان بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام؛ صد هزار نفری که در 13ژوئن در پاریس تجمع کردند، فقط نمونه‌یی از این است که چه‌طور این گروه در حمایت از این جنبش گردهم می‌آید تا حکومت و یک زندگی بهتر را برای مردم ایران محقق کند. ما فراموش می‌کنیم که 75 میلیون ایرانی واقعاً خواهان تغییرند و می‌خواهند ایران کشوری صلح‌آمیز و کشوری باشد که مردم در آن از زندگی بهتری برخوردار شوند و از آزادیهایی که خانم رجوی در برنامه 10 ماده‌یی‌اش ارائه داده بهره‌مند شوند.
 
 
 
تحقق آن شگفتی‌آور خواهد بود، اما فقط در صورتی محقق می‌شود که سازمان مجاهدین به پایداری ادامه بدهد و مردم ایران با آن متحد شوند، در حمایت از این جنبش علیه آخوندها؛ این می‌تواند به موفقیت برسد؛ کار دشواری است، بسیاری پیشاپیش قیمت آن‌را پرداخته‌اند و ما جان آنها و فدایشان را گرامی می‌داریم؛ اما واقعیت این است که اگر می‌خواهیم موفق شویم، باید پایدار بمانیم و باید برنامه ارائه‌شده از سوی خانم رجوی را به‌پیش ببریم.
همه باید درک کنند که با اجرای این برنامه، زندگی در مقابل رژیم کنونی ایران چقدر بهتر خواهد شد.
این هدف نهایی ساکنان لیبرتی است؛ من قلباً از شما قدردانی می‌کنم، به‌خاطر تعهدتان... ما به‌کار ادامه خواهیم داد تا تلاش کنیم در این صحنه تحرکی ایجاد شود.
فقط می‌توانم عذرخواهی کنم از این‌که آمریکا به‌طور 100 روی 100 به تعهدش پایبند نبوده است.

ژنرال هیو شلتون در این مصاحبه همچنین تصریح کرد:
به شما تضمین می‌دهم که خودم و همه در گروه آمریکایی‌ها از هر دو حزب که از سازمان مجاهدین حمایت می‌کنند، به‌سختی در تلاشند که (در حمایت از شما) کار کنند.

 
وی سپس با یادآوری اشتباهات دولت آمریکا در عراق که منجر به گسترش دخالتهای رژیم آخوندی در این کشور شد، اضافه کرد:
آمریکا به اعضای مجاهدین تعهد داد که اگر سلاحهایشان را در کمپ اشرف تحویل بدهند... حفاظت آنها را تأمین خواهد کرد.
ما به همه ساکنان کمپ اشرف کارتهایی دادیم و دقیقاً همین را گفتیم، لذا آمریکا یک تعهد جدی به ساکنان اشرف داشت مبنی بر این‌که از آنها حفاظت خواهیم کرد.

به‌نظرم شکی نیست و همه می‌دانیم که آخوندها و رژیم کنونی (حاکم بر) ایران، معرف افراطی‌ترین نوع بنیادگرایی هستند.
آنها بزرگ‌ترین صادرکننده تروریسم در سراسر خاورمیانه هستند؛ این رژیم وحشتناک باید حذف شود والا هیچ‌گونه صلحی را در خاورمیانه مشاهده نخواهیم کرد، به‌خصوص در عراق.

 
می‌خواهم ساکنان کمپ لیبرتی بدانند ما به کارمان ادامه خواهیم داد، چون اعتقاد داریم کشورمان، تعهدی را داده اگر از من بپرسید مسیر رو به جلو چیست (می‌گویم)، آمریکا باید قبل از هر چیز از خود رهبری نشان بدهد، ما تیپی از لشکر 82 هوابرد را داریم و خودم افتخار فرماندهی این تیپ را داشته‌ام ما نیرویی تقریباً به استعداد یک تیپ یعنی600 نیرو داریم که به نیروهای عراقی آموزش می‌دهند.
کاری که باید آمریکا انجام دهد این است که قبل از هر چیز باید به فکر ساکنان لیبرتی باشند باید از همه ابزار در دسترشان استفاده کنند، نظامی، اقتصادی، دیپلوماتیک و سیاسی، تا تضمین شود آنها درک می‌کنند، وضعیت باید برای ساکنان لیبرتی بهبود یابد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar