onsdag 30 september 2015

گزارش فاکس نیوز-۲۷ سپتامبر: اپوزیسیون ایران حضور روحانی در ملل‌متحد را محکوم می‌کند

گزارش فاکس نیوز-۲۷ سپتامبر: اپوزیسیون ایران حضور روحانی در ملل‌متحد را محکوم می‌کند

مریم رجوی : به‌جای سخنرانی در ملل متحد، روحانی و سایر مقامات این رژیم، باید در مقابل یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند، به‌دلیل جنایتهایشان علیه بشریت و علیه مردم منطقه. مردم ایران این رژیم وحشی را رد می‌کنند.

اریک شان: این مریم رجوی رهبر گروه اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران است. او خواهان آن است که رئیس‌جمهور (رژیم) ایران حسن روحانی دستگیر شود، نه این‌که در ملل‌متحد مورد ستایش قرار گیرد، وقتی فردا سخنرانی خواهد کرد. او در برابر مجمع عمومی حضور خواهد یافت و انتظار می‌رود در مورد توافق اتمی که اخیراً تکمیل شد صحبت کند. منتقدان می‌گویند، این توافق فقط به (رژیم) ایران کمک می‌کند تا به تأمین مالی تروریسم و اعدام گسترده مخالفان رژیم ادامه دهد.

تأمین مالی ترویسم چه می‌شود؟ می‌خواهم ویدئویی از خانم رجوی بگذارم؛ نظر او تأمین مالی تروریسم از سوی (رژیم) ایران.

مریم رجوی: میلیاردها دلار پول که در نتیجه توافق به صندوق رژیم ریخته می‌شود، برای بهبود شرایط زندگی مردم ایران استفاده نخواهد شد، بلکه برای اهداف تروریستی استفاده می‌شود.

گزارشگر فاکس‌ نیوز در گزارش دیگری از مقابل مقر ملل‌متحد گفت: نگرانی‌هایی بر سر نفوذ (رژیم) ایران (در منطقه) وجود دارد. حسن روحانی رئیس‌جمهور (رژیم) ایران در سازمان ملل درباره توافق بحث‌انگیز اتمی سخنرانی می‌کند اما اپوزیسیون ایران حضور او را محکوم می‌کند، چرا که (رژیم) ایران هم‌چنان در فهرست تروریسم، اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان است. آنها می‌گویند، روحانی اصلاً متعلق به صحنه جهانی نیست.

مریم رجوی: این رژیم و رئیس‌جمهور آن حسن روحانی، به هیچ عنوان مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند. او یک جنایتکار و یک قاتل و نماینده شکنجه، اعدام و سرکوب است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar