tisdag 29 september 2015

گزارش تلویزیون العربیه از تظاهرات ایرانیان در مقابل سازمان ملل علیه حضور آخوند روحانی

گزارش تلویزیون العربیه از تظاهرات ایرانیان در مقابل سازمان ملل علیه حضور آخوند روحانی

تلویزیون العربیه سه‌شنبه 7مهر94 گزارش داد:
هزاران تن از ایرانیان مقیم آمریکا در تظاهراتی علی حضور حسن روحانی در سازمان ملل تظاهرات کردند.
نه به روحانی، روحانی را از سازمان ملل اخراج کنید، این شعار هزاران ایرانی و آمریکایی و عرب در مقابل سازمان ملل در نیویورک است که در اعتراض به شرکت روحانی در مجمع عمومی برپا شده و تظاهر کنندگان خواهان تغییر رژیم در ایران شدند.
 
یکی از شرکت کنندگان ایرانی: روحانی بعد از این‌که رئیس‌جمهور شد بیش از 2000نفر را اعدام کرده است. او نماینده تمامی دستگاههای دیکتاتوری مانند خمینی و احمدی‌نژاد است، ما می‌خواهیم رژیم ایران را تغییر دهیم، از جهان می‌خواهیم که برای تغییر این رژیم به مردم ایران کمک کند.
 
در این تظاهرات تعدادی از شخصیتهای آمریکایی نیز در محکومیت وخامت حقوق‌بشر در ایران، موج اعدامها، سرکوب اقلیتها و دخالت رژیم ایران در امور کشورهای منطقه سخنرانی کردند.
 
بیل ریچاردسون وزیر پیشین انرژی آمریکا: پیام اصلی این است، با وجود توافق اتمی میان آمریکا و رژیم ایران من به‌شدت نگران دخالتهای رژیم در کشورهای خاورمیانه هستم. این رژیم از تروریسم جهانی حمایت می‌کند.
 
تظاهر کنندگان از جامعه جهانی خواستند تا زمانی که رژیم ایران الزامات قانونی و وظایف اعمال شده توسط جامعه جهانی را انجام نداده تحریمها از روی آن برداشته نشود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar