söndag 30 december 2018

ترس و وحشت رژیم ایران از خطر قیام در سال ۹۸ و تکرار هشدار خامنه‌ای در جمعه‌بازار حکومتی

آخوند ارفع، که در جمعه‌بازار حکومتی ۷دی ۹۷ در مشهد صحبت می‌کرد، مانند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، به تکرار حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع درباره خطر قیام در سال ۹۸پرداخت و گفت:
«مقام معظم رهبری برای اولین بار خطاب به مردم چند روز پیش هشدار دادند که همه باید مراقب باشند ممکن است دشمن درصدد باشد اتفاقاتی را برای سال ۹۸رقم بزنند همان‌طور که در ۷۸فتنه ایجاد کردند ۱۰سال بعد در ۸۸ به امروز نزدیک به ده سال در سال ۹۸ و فرمودند البته ممکن است در همین چند ماه پایان سال هم اتفاقاتی رقم بخورد این‌که حضرت آقا می‌آیند مستقیم با مردم و بگویند همه باید مراقب باشید معنایش این است که دشمن دست از دشمنی بر نداشته».

در سالگرد قیام عاشورای ۸۸ در تهران در ششم دیماه،آخوند میردامادی ضمن سوزوگداز از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، با وحشت گفت: سالها طرح ریخته بودند و دیگر مطمئن بودند کار تمام است.
آخوند میردامای -۷دی ۹۷:
سالها طرح ریختند دیگه مطمئن بودند کار تمام است دنبال یک زمان خاصی و یک شرایط مساعدی می‌گشتند باطن خبیث خود را نشان دادند روز عاشورای عکس امام را زیر پا پاره کردند فریاد می‌زدند مرگ بر اصل ولایت فقیه نعوذ بالله.

آخوند دژکام، امام جمعه خامنه‌ای در شیراز، از تحولات در سوریه پس از اعلام خروج نیروهای آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت، آمریکا می‌خواهد آن بخش از سوریه را با هم‌پیمانان خودش پوشش بدهد و ممکن است نقشه‌هایی داشته باشند.

آخوند دژکام -۷دی ۹۷:
هر عقب‌نشینی معلوم نیست که واقعاً عقب‌نشینی برای رفتن و بر نگشتن باشه می‌شود عقب‌نشینی تاکتیکی باشه ممکن است نقشه‌هایی برای این قضیه داشته باشد، خصوصاً این سفر ترامپ به عراق انگار ذهن انسان را به اینجا می‌کشاند که آمریکا می‌خواهد آن قسمت سوریه را حالا به یک شکل دیگری با هم‌پیمانان خودش پوشش بدهد.


جواد لاریجانی از معاونان دستگاه قضایی رژیم، وحشت‌زده از بحران اقتصادی حکومت آخوندی و فوران خشم مردم، گفت: می‌خواهند باز هم مردم را به خیابان بکشانند:
جواد لاریجانی -۷دی ۹۷
شرایط اقتصادی فعلی ما یک فتنه است فتنه اقتصادی که کوبل شده روی یک افت کارآمدی خیلی چشمگیری. این فتنه اقتصادی با فتنه ۸۸ اصلاً تفاوت ماهوی ندارد؛ در فتنه امروز اقتصادی باز هم می‌خواهند مردم را بکشانند به خیابان، اما به جای این‌که بگویند رأی من کو، می‌گویند پول من کو؟ باز همان هدف را دنبال می‌کنند. پس این فتنه همان فتنه است. اما افت شدید کارآمدی رو با نیروی قهریه نمی‌توان بالا آورد.
اما فتنه را با انشاءالله و ماشاالله نمی‌توانیم حل کنیم. نسبت به فتنه باید حساس باشیم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar