måndag 31 december 2018

هشدارهای هراسان فرماندهان سپاه و نظام ولایت فقیه درباره خطر قیام و مجاهدین

به‌رغم بسیج همه‌جانبه خامنه‌ای برای برپایی ضدتظاهرات حکومتی ۹دی علیه قیام روز عاشورا در۶دی سال ۸۸، این نمایش حکومتی با شکست و فضیحت روبه‌رو شد. حکومت آخوندی این نمایش را در اغلب شهرها در اماکن سربسته برگزار کرد و شرکت‌ کنندگان در این تجمعات تنها شامل عوامل سپاه و بسیجی و مزدوران و مواجب بگیران رژیم بودند.

در سالگرد نمایش حکومتی ۹دی رئیس مجلس حکومت آخوندی پاسدار علی لاریجانی، درباره قیام روز عاشورا در تهران در ششم دیماه سال ۸۸ و خطر خیزشهای مردمی و مجاهدین برای تمامیت نظام گفت:
پاسدار علی لاریجانی -۹دی ۹۷:
«نکته دیگر رخنه فرصت‌طلبان و استفاده ضد انقلاب از کشمکشهای سیاسی داخلی کشور است.
این ملت بزرگ این تجربه‌ها را دارد و از همین رو این روزها با حساسیت زیاد به‌رغم بسیاری از مشکلات کشور و تحریم‌ها صحنه را زیر نظر دارد و می داند تروریست‌های جلاد و معاندین انقلاب در پی فرصت برای ضربه زدن به همه ابعاد انقلاب هستند.
امروز هم در شرایط پیچیده این قرار داریم که هم مشکلات اقتصادی فشار اجتماعی زیادی ایجاد کرده هم در صحنه بین‌الملل آمریکاییها خیلی روشن‌تر از قبل مبارزه با ملت ایران را سرلوحه خود قرار داده‌اند در همین وضعیت هست که توجه به رهنمودهای رهبری بیش از گذشته ضرورت دارد».

در جلسه مجلس ارتجاع در روز ۹دی، آخوند موسوی لارگانی نیز گفت: فتنه ۸۸ همان اهداف مجاهدین خلق برای نابودی نظام را دنبال می‌کرد.
آخوند موسوی لارگانی -۹دی ۹۷
«با کالبدشکافی فتنه ۸۸و حماسه ۹دی متوجه می‌شویم که جریان نفاق و ضد انقلاب با پوشش و شعار انقلابی برای ایجاد اصلاحات در انقلاب شکل گرفته بود در حقیقت فتنه ۸۸همان اهداف منافقین خلق برای نابودی نظام برای نابودی نظام را دنبال می‌کرد، بدانید فتنه ۸۸آخرین فتنه در این نظام نبود».

همچنین در شهر کرد در نمایش حکومتی ۹دی، پاسدار عبدالله گنجی گرداننده روزنامه سپاه پاسداران گفت: (مجاهدینی) که از عراق به آلبانی منتقل شدند در حال حاضر برای شبکه‌های اجتماعی محتوا تولید می‌کنند.
وی افزود: تولید و نشر بسیاری از پست‌های مجازی در رابطه با کارگران نیشکر هفت‌تپه، محل زندگی فرزندان مسئولان کشوری و تابعیت ریاست جمهور از جمله اقدامات (مجاهدین) است.

در نمایش حکومتی ۹دی در قم آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع، صحنه گردان مراسم بود
وی وحشت‌زده از قیام عاشورا در ششم دیماه ۸۸ گفت:
«مردم تهران ۸ماه اغتشاشات را دیدند، دیدند در هر مناسبت ملی اینها اغتشاش می‌کنند، در هر مناسبت ملی - مذهبی امنیت مردم را از بین می‌برند، دیگه برای اینها قابل‌تحمل نبود. زوج جوان سوار ماشین، محاسن داره همراه خانم چادری‌اش نشسته در ماشین، از ماشین پیاده‌اش می‌کنند میگن این خودشه بزنید».

آخوند احمد خاتمی، هنگامی که بهمن ماه سال ۸۹ صحنه گردان برنامه رژیم در قم بود، با ترس و وحشت گفت که این قیامها و همچنین قیام روز عاشورای سال ۸۸کار کسانی بود که شعار مرگ برضد ولایت فقیه سر می‌دادند:
«جنس اغتشاشات روز ۲۵بهمن، جنس اغتشاش روز عاشورا بود. یعنی همون جنایتکارانی که به عزاداران سید الشهدا حمله کردند، همون جنایتکارانی که مرگ بر اصل ولایت‌فقیه گفتند، به همین دلیل است ما از مسئولان محترم نظام می‌خواهیم، برخورد قاطع، انقلابی، با همه جریانهای فتنه داشته باشند».

در بسیج حکومتی ۹دی ۸۸ خامنه‌ای در تهران، آخوند علم‌الهدی را برای عربده‌کشی به صحنه آورد و او با ترس و وحشت بسیار از لرزه سرنگونی در ارکان نظام ولایت فقیه و نقش مجاهدین در قیام روز عاشورا گفت:
«حرکت روز عاشورا فرماندهش منافقین بودند چون شعارهایی که منافقین روی سایتشون از ۱۶آذر گذاشتند، آشوبگران عاشورا آن شعارهای منافقینو سردادند، پس اینها دستیار منافقین بودند. فرمانده حرکت روز عاشورا منافقین بودند. منافقین فرمانده عملیات روز عاشورا بودند. اینها نه تنها اعلام همکاری کردند بلکه پیاده اینها نظام منافقین شدند، سرباز منافقین شدند تو عرصه آمدند».

در جلسه روز یکشنبه ۹دیماه ۹۷ مجلس آخوندی، محبی‌نیا نیز هراس رژیم را از تحولات سال ۹۸برملا کرد و گفت:
مجلس رژیم –محبی نیا-۹دی ۹۷:
«دولت قوه قضاییه سال را پر حادثه نشان ندهید هنوز سال به اتمام نرسیده می‌گیم برای سال ۹۸یک بلایی در راه است اگر ضد انقلاب هم عرضه نداشته باشه در خیابانهای مملکت آشوب به‌پاکند این راست و چپ الحمدالله خیابانهای کشور را صحنه آشوب می‌کنند، (ترانزیشن) ما می آئیم می‌گیم سال آتی ما پر از مفسده تعارض بدبختی بیچارگی است».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar