söndag 23 december 2018

فراخوان به مقابله با نقض فزاینده حقوق‌بشر و صدور تروریسم رژیم ملاها و ضرورت اتخاذ یک سیاست قاطع ویدئو کنفرانس سراسری نمایندگان جوامع ایرانی در ۴۲شهر جهان

ویدئو کنفرانس سراسری نمایندگان جوامع ایرانی در ۴۲شهر جهان
فراخوان به مقابله با نقض فزاینده حقوق‌بشر و صدور تروریسم رژیم ملاها و ضرورت اتخاذ یک سیاست قاطع
به ابتکار جوامع ایرانی اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا در یک کنفرانس ویدئویی که به‌طور همزمان در ۴۲شهر و پایتخت بزرگ جهان برگزار شد، هزاران ایرانی ضمن حمایت از قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم از سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران به‌مثابه آلترناتیو دموکراتیک رژیم پشتیبانی کردند.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت؛ پاتریک کندی، نماینده اسبق کنگره آمریکا؛ سناتور اینگرید بتانکور؛ لرد ناونیت دالاکیا، معاون رهبر حزب لیبرال-دموکرات انگلستان؛ سناتور جری هورکان، معاون کمیته مالی در سنای ایرلند جنوبی؛ آنتونیو تاسو، از پارلمان ایتالیا؛ سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر؛ پاندلی مایکو، وزیر کشور در امور مهاجرین و فاطمیر مدیو رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر دفاع سابق از آلبانی، استاندار ایو بونه، رئیس سابق ضداطلاعات و اسقف گایو، کشیش ترقیخواه؛ پیر برسی، رئیس حقوق‌بشر نوین از فرانسه؛ پیتر ایده، نماینده پارلمان نروژ؛‌ پائولو کازاکا، نماینده سابق پارلمان اروپا در میان شرکت‌ کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بودند.
خانم مریم رجوی،‌ رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با اشاره به شکست رژیم در فرو نشاندن قیام و اعتراضات و محدود کردن فعالیتهای کانونهای شورشی و شکست طرح‌های تروریستی‌اش علیه مقاومت؛ و همچنین شکست رژیم در مهار اقتصاد درهم شکسته‌اش و فراهم کردن گریزگاهی از تحریمها از طریق اروپا، گفت: این رژیم برون رفتی ندارد، هر راه‌حلی هم که در پیش بگیرد تیری است که به‌خودش شلیک می‌کند. محصول این درماندگی سیاسی، تنزل کیفی موقعیت رژیم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی است.
خانم رجوی خطاب به جوانان قیامگر و کانونهای شورشی گفت: امروز، موجودیت رژیم بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌شود. جامعه ایران نیز بیش از هر زمان دیگری، آماده و جوشان است. اما برپایی ایران آزاد البته برعهده مردم و مقاومت است این اراده شماست که در رساندن اوضاع ملتهب کنونی تا نقطه سرنگونی دیکتاتوری ‌آخوندها، نقش تعیین‌کننده دارد. رمز پیروزی، پیکار متحد مردم ایران و اعتلای قیام با پیشگامی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت است.
در این ویدئو کنفرانس که با شرکت هزاران تن در ۴۲شهر برگزار شد ۹۰تن به‌نمایندگی از بیش از ۳۰۰انجمن و جامعه ایرانی سخنرانی کردند که در زیر بخشهایی از آن از نظرتان می‌گذرد:

آلمان (برلین)-منصوره بهمن‌پور از جامعه ایرانیان در تبعید برلین: من به‌عنوان زنی که سالهاست در کنار و همراه این مقاومت هستم، نقش و کار کرد زنان را در سطوح مختلف این مقاومت و سازمان مجاهدین از نزدیک دیده‌ام. خانم رجوی نه تنها برای این مقاومت و هوادارانش سمبل و الگوست بلکه پیام او یعنی پیام برابری و رهایی و ایفای مسئولیت اجتماعی برای زنان، در کل جامعه ایران تأثیر گذاشته و نسلهایی از زنان ایران را به حرکت درآورده است.
بی‌تردید فردای زنان ایران با مریم رجوی، دنیایی سرشار از برابری، آزادی و تلاش و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است که امکان و فرصت بازسازی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ایران فردا را نوید می‌دهد.

آلمان (برلین)- مهیار ماهوتچیان- جنبش جوانان برای قیام در ایران: آرمان من نجات ایران از دست دیکتاتوری جنایتکار آخوندهاست و به این دلیل همراه با مجاهدین هستم. از این جا به اعضای کانونهای شورشی و جوانان می‌گویم: بدانید که شما از نسل بی‌شما رانید. هزار درود بر عزم شما که مشعل آزادی در دست، در شهرهای میهن می‌درخشید. ما جوانان خارج کشور تا آخرین لحظه در کنار شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم شما بزرگترین افتخار برای ما جوانان هستید و هزاران درود بر غیرت و عزم شمامی‌فرستیم.

آلمان (کلن)-میترا هرسینی- شورای ایرانیان شهرکلن: نقش بلامنازع مجاهدین خلق و کانونهای شورشی در قیام و به انزوا کشاندن رژیم در صحنه بین‌المللی، خشم افسارگسیخته این رژیم علیه آلترناتیو خود را برانگیخته است. آنچه بیش از هر چیز رژیم را وحشت‌زده می‌کند حمایت روزافزون مردمی از مجاهدین است. مجاهدین و هواداران آنها در مبارزه برای آزادی ایران چیزی برای خود نمی‌خواهند. به‌راستی مجموعه‌یی از چنین زنان و مردانی را در کجای دنیا می‌توان یافت. اینها تربیت‌شدگان منطق فدا و صداقت مجاهدین و نسل مسعود و مریم هستند که خود پیشتاز بیشترین فداکاری بوده و هستند. چنین جمعی به‌راستی شایسته سرنگون کردن رژیم و ساختن ایرانی آزاد و آباد است.
حرف ما بسیار ساده است، مردم ایران و پیشتازانش اراده کرده‌اند از شر این رژیم خلاص شوند، جامعه بین‌المللی باید به این حقیقت گردن بگذارد. به یقین روز پیروزی فراخواهد رسید و مردم ایران آزاد خواهند شد.

آلمان (فرانکفورت)-مریم منوچهریان- جامعه ایرانیان ایالت هسن: ممکن نیست که در چهار دهه گذشته به گوشه‌یی خزید. امن و امان زندگی کرد و حالا برای برون‌رفت از چنگال دیکتاتوری و آینده ایران راه‌حل ارائه داد. سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت نتیجه و استمرار مبارزات آزادیخواهانه و ضداستبدادی و ضداستعماری مردم ایران در سده‌های گذشته‌اند و با درک درست از نقاط ضعف و قوت جنبشهای پیشین، آلترناتیوی درخور شرایط امروز ایران ارائه کردند. آنها یک دستاورد منحصر به‌فرد در تاریخ ایران هستند که با هیچ فرد، گروه یا تشکیلات دیگری قابل مقایسه و جایگزینی نیستند.
مردم ایران به قدر کافی بلوغ دارند که خود را از چرخه گذار از سلطنت شاهی به سلطنت آخوندی و از سلطنت آخوندی دوباره به سلطنت شاهی آزاد کنند. مردم ایران از آگاهی، شایستگی، نبوغ و توان لازم برای ساختن یک ایران دموکراتیک برخوردارند و عمیقاً به جمهوری اعتقاد دارند.

آلمان (اشتوتگارت)-مهران میرزایی- کانون ایرانیان دموکرات اشتوتگارت: در یک‌سال گذشته رژیم با به‌کار گرفتن مزدورانش چرخهای ترور سیاسی، ترور شخصیت و شیطان‌سازی و افترا و دروغپردازی علیه مقاومت را با سرعت تمام به راه انداخته است، آنها در یک کر همآهنگ زوزه می‌کشند که این رژیم آلترناتیوی ندارد، اگر رژیم سقوط کند ایران سوریه می‌شود و جنگ داخلی آن را فرا‌ می‌گیرد و هر جایگزینی بدتر از رژیم کنونی است. آنها می‌خواهند هم سرکوب در داخل و هم تروریسم در خارج را توجیه و زمینه‌سازی کنند و هم مردم را مأیوس و نا‌امید کنند. آخوندهای پا به‌گور به‌خوبی می‌دانند تنها تهدید موجودیتشان همین مقاومت است. اما ما هم در تجربه ۴دهه آموخته‌ایم که مجاهدین و شورا تضمین سرنگونی رژیم و انتقال آرام قدرت به مردم و تضمین همگرایی مردم و بازسازی کشور ویران شده‌مان هستند. زمان این رژیم به‌سر رسیده و به‌زودی با قیام مردم ایران و به‌دست مجاهدان آزادی جارو خواهد شد. ما هواداران مقاومت سالهاست برای چنین روزی لحظه‌شماری می‌کنیم.

آمریکا- واشنگتن-رحیله صادقپور- جامعه ایرانیان مقیم شمال ویرجینیا: پلتفرم ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی خواهان ایرانی است که دموکراسی، حاکمیت مردم و قانون و عدالت اجتماعی در آن حکمفرما باشد. این مقاومت نشان داده که اراده سیاسی، توانایی اجتماعی و ظرفیت نظری برای پیاده کردن این برنامه‌ها را دارد. من به‌عنوان یک متخصص می‌توانم شهادت بدهم که در اروپا و آمریکا دهها هزار متخصص برجسته ایرانی با افتخار و شوق بسیار آماده‌اند در ایران فردا به اجرای طرحهای دموکراتیک و مردمی مقاومت کمک کنند و در بازسازی ایران فردا مشارکت کنند. وقتی اعتماد پرپر شده مردم ایران به آنها بازگردد، وقتی آزادی باشد، نیرو و انرژی عظیم مردم ایران به سمت بازسازی و توسعه سوق پیدا می‌کند.
رژیم ضدبشری آخوندها گریزی از سرنگونی ندارد و تلاشهای مذبوحانه‌اش نتیجه نخواهد داد. غرب به‌ویژه اروپا باید در کنار مردم ایران قرار گیرد و حق مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران را به‌رسمیت بشناسند.

آمریکا (اورانج کانتی): بابک دادوند- جامعه ایرانیان مقیم جنوب کالیفرنیا: عشق به آزادی ایران، آرمانی است که مقاومت و مجاهدین را به‌رغم همه مشکلات و سرکوب و ترور و شیطان‌سازی‌ها، مقاوم و استوارتر از همیشه نگاه داشته است.
ما به این رهبری و به این مقاومت افتخار می‌کنیم و برای شکر این نعمت هرآنچه داریم را در طبق اخلاص می‌گذاریم. و به دولتهای غربی می‌گوییم با این رژیم معامله نکنید و آینده خودتان در ایران را به این رژیم گره نزنید. روی اسبهای مرده‌یی مانند روحانی شیاد سرمایه‌گذاری نکنید و ننگ و نفرت مردم ایران را برای خودتان نخرید. وزارت اطلاعات را در لیست‌های تروریستی قرار دهید. و مزدوران و عوامل این رژیم و وزارت اطلاعاتش را از کشورهایتان اخراج کنید.

آمریکا (برکلی)-فریده صدیقی- جامعه ایرانیان مقیم شمال کالیفرنیا: با وجود یک آلترناتیو مشروع، قدرتمند، سازمان‌یافته، برخوردار از حمایت مردمی و بین‌المللی، آینده درخشانی در انتظار ایران و ایرانی است، آینده‌یی که در آن عشق و امید به مردم رنجدیده و سرکوب شده ما باز می‌گردد، ایرانی که در آن همه احادش، زنان، مردان، پیروان مذاهب گوناگون، ملیتهای مختلف، اقشار ملت ایران، در برابری و برادری خواهند زیست و ایران، این زیباترین وطن را به گلستان تبدیل خواهند کرد. ایرانی شکوفا و پیشرفته، که در آن از ستم و تبعیض جنسی، قومی، نژادی و طبقاتی خبری نیست. ایرانی که در صلح و همزیستی و دوستی با همسایگان خود خواهد زیست.
در خاتمه ما همه اعلام آمادگی می‌کنیم که دمی از فعالیت کوتاهی نخواهیم کرد و به وظایف خودمان برای سرنگونی این رژیم متعهد هستیم.

آمریکا (آتلانتا)-بتول زمانی- جامعه ایرانیان مقیم آتلانتا - جورجیا: اظهارات ترس‌آلود و متناقض مقامات رژیم، بازتابی از درماندگی آنها در قبال قیامهای گسترده مردمی از جمله کارگران٫ دانشجویان، بازاریان، معلمان و کشاورزان است. آنجا که می‌گویند: اتفاقی در حال افتادن است؛ صدای به هم پیوستگی اعتراضات به گوش می‌رسد. اگر تصمیمات جدی در حوزه اقتصاد گرفته نشود، عواقب بسیار سختی در انتظار خواهد بود». این رژیم دشمن اصلی خود را خوب می‌شناسد و به همین دلیل در زیر فشارهای مختلف همواره سعی می‌کرد با حمله به اشرف و لیبرتی و اعمال فشار به مقاومت تعادلش را حفظ کند تا به نیرویهای وارفته خود امید بدهد. اما امروز راهی جز سرنگونی برایش باقی نمانده است
ایستادگی و پایداری قیام‌کنندگان از پایداری پرشکوه سالیان مجاهدین نشأت گرفته که بقول خواهر مریم هیچ چیزی برای خودشان نمی‌خواهند و همه چیز را برای مردمشان می‌خواهند،این مبارزه تا سرنگونی کامل رژیم ادامه خواهد داشت. پس به‌قول خواهر مریم عزیز مان می‌توان و باید.

آمریکا (دالاس)-حمیرا حسامی-جامعه ایرانیان مقیم دالاس-تگزاس: در ایران، فریاد، آزادی همه جا شنیده می‌شود.است. مردم بپا خاسته به‌رغم تمامی سرکوبها نشان داده‌اند که به چیزی کمتر از سرنگونی این رژیم و تمامی دسته‌بندیهای آن قانع نیستند. نقش پیشتاز و برجسته زنان قهرمان میهن ما در این کارزار براستی چشمگیر و تحسین‌برانگیز است. زنانی که از هزار زن مجاهد و از هزاران خواهر شهید خود الهام و انگیزه می‌گیرند. درود می‌فرستم به هزاران کانون شورشی در سرتاسر این میهن که با اراده و از خودگذشتگی و تهور شایان تقدیر، پایه‌های این رژیم سراپا فاسد و پوسیده را به لرزه درآورده‌اند. به‌نحوی که کمتر روزی است که مقامات ریز و درشت این رژیم، نسبت به نقش مؤثر آنها و به‌ویژه زنان قهرمان در هدایت و سازماندهی اعتراضات و اعتصابها ابراز وحشت و نگرانی نکنند. جهان باید در کنار مردم ایران و مقاومت مشروع آنها برای آزادی قرار گیرد.

اتریش (وین)-احسان آیت‌اللهی ـ انجمن حقوق‌بشر برای قربانیان بنیادگرایی: چرا هواداران سخاوتمندانه به مقاومت کمک می‌کنند، زیرا مقاومت را تنها نقطه امید مردم می‌دانند، آنها وقتی می‌بینند مجاهدین جان خود را برای آزادی فدا می‌کنند، از خانه و زندگی و همه چیز می‌گذرند، وظیفه خود می‌دانند با تمام وجود از آنها حمایت کنند. آنها با این کمک هویت ایرانی و انسانی خود را باز می‌یابند. در مجاهدین از فساد و دروغ و ریا و تکبر خبری نیست هر چه هست صدق و فداست. این همان داروی التیام‌بخش جامعه مجروح و خسته ماست. همان چیزی که مجاهدین را از مدعیان اپوزیسیون، که به‌دنبال راه "کم‌هزینه هستند! متمایز می‌کند. مجاهدین به این و سیله نه تنها استقلال مالی بلکه استقلال سیاسی خود را حفط کرده‌اند.

استرالیا (سیدنی)-محمد صادقپور- انجمن حقوق و بشر و دموکراسی در ایران: این جنبش به‌دلیل تشکیلات منسجم و قدرت سازماندهی قیام تا سرنگونی، بی‌تردید پیروز است، چرا که بیشترین قیمت را با شهدایش، با استقلال مالی و تکیه‌اش به مردم دلیر ایران و همچنین با ایستادگی رزمندگانش در اشرف و لیبرتی پرداخته و آینده‌داری خود را نشان داده و از این پس نیز همه اعضا و هوادارانش با پیروی از رهبری پاکبازشان همه هست و نیستشان را برای رسیدن این راه به پیروزی در طبق اخلاص خواهند نهاد.
به‌عنوان نماینده‌یی از جوامع ایرانی-استرالیایی از دولت استرالیا و جامعه جهانی خواهانیم که دیگر با این رژیم سیاست مماشات و سازش را ادامه ندهند و به قاتلان مردم ایران برای اعدام و کشتار فرصت بیشتری ندهند، به‌ویژه از دولت استرالیا می‌خواهم که ملاهای تهران را تحریم کرده و آلترناتیو قدرتمند آن یعنی شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق ایران را به‌رسمیت بشناسد.

انگلستان (لندن)-لیلا جزایری- انجمن زنان ایرانی- لندن: مقاومت ایران که آلترناتیو این رژیم قرون‌وسطایی است، از متخصصان، با‌استعدادترین، تحصیل‌کرده‌ترین، باهوش‌ترین و به‌عبارتی از نخبگان و بهترین فرزندان مردم ایران تشکیل شده است. کسانی که در ایران آزاد فردا تمام علم و تخصص خود را برای بازسازی ایران به‌ کار خواهند گرفت. سرمایه‌ها و مغزهایی که از ایران رفته‌اند برای ساختن ایران فردا باز خواهند گشت.
مردم ایران یک قرن زیر دیکتاتوری بوده‌اند. ۴۰سالست اقتصادشان نابود، دریا و رودخانه هایشان خشک و محیط‌زیستشان ویران شده و حالا حتی آب آشامیدنی هم ندارند،..این آلترناتیو پاسخ‌ به همه دردها و ویرانیهای میهن ما است و قادرست ایران را به کشوری باثبات تبدیل کرده و حاکمیت مردمی، آزادی، دموکراسی و عدالت را در آن برقرار کند.

ایتالیا (رم)-بهزاد بهره بر- انجمن فارغ‌التحصیلان و متخصصان ایرانی: تجربه به من می‌گوید، تنها التیام دردهای بیشمار ملتی که ۱۰۰سال تحت ستم شاه و شیخ بوده، و تنها راهی که اعتماد به این خلق خیانت شده برگردد، تحقق آرمانهای این مقاومت است. بنای عظیم این مقاومت بر فلسفه کس نخارد و اصل می‌توان و باید رهبری مقاومت بنا شده و خشت به خشت آن ثمره رنج و فدای اعضای این مقاومت است. تأمین مالی یک مقاومت عظیم نمود اعتماد مردم به آن است که هفته گذشته در همیاری به چشم دیدیم. این رویکرد نه تنها پشتیبان امروز مقاومت، بلکه تضمین بازسازی ایران فردا است. مردم ما با هزاران درد جانکاه بیش از هر چیز به عشق، امید و اتحاد نیاز دارند. ارزشهایی که با رهبری و رئیس‌جمهور مقاومت به ایران بازخواهند گشت.

بلژیک (بروکسل)-سروش ابوطالبی- انجمن جوانان و دانشجویان دموکرات ایرانی: اگر رژیم چنین گستاخ شده است که از به‌کار گرفتن سفارتهای خود برای عملیات تروریستی در اروپا ابایی ندارد به این خاطر است که رویکرد مماشاتگرانه اتحادیه اروپا آن را را جریتر کرده است. رژیم برای این جنایاتش هیچ قیمتی نمی‌دهد. اروپا اگر می‌خواهد به ارزشهای خود وفادار باشد باید در مقابل این رژیم قاطعانه بایستد، مزدوران و مأمورانش را در اروپا دستگیر و مجازات و اخراج کند و معامله با این رژیم را به توقف اعدام و شکنجه و تروریسم مشروط کنند.

دانمارک (کپنهاگ)-حمید شمس آبادی- انجمن متخصصان و فارغ‌التحصیلان دانمارک: هیچگاه فکر نمی‌کردم با تروریست‌های رژیم در دانمارک روبه‌رو شوم اما در روز ۸آبان سرویس اطلاعات دانمارک اعلام کرد یک مأمور وزارت اطلاعات رژیم، که قصد حمله تروریستی در دانمارک داشته را دستگیر کرده است. چطور می‌شود که تروریسم رژیم به خیابانهای دانمارک کشیده می‌شود و دوباره امنیت ما پناهندگان و مردم این کشور را به خطر می‌اندازد. من به‌عنوان یک پناهنده، از اتحادیه اروپا می‌خواهم رژیم ایران را به‌خاطر این تروریسم افسارگسیخته تحریم کنند؛ باید سفارتخانه‌های رژیم که مراکز فرماندهی جاسوسی و تروریسم است بسته شوند؛ هر گونه معامله و تجارت با رژیم چون سودش هزینه عملیات تروریستی می‌شود، باید متوقف شود؛ در مقابل اعدام و شکنجه سکوت نکنید چون حکومت ایران جری‌تر شده و جنایاتش را در خارج از ایران گسترش می‌دهد.
این رژیم زمان زیادی ندارد. قیام مردم با حمایت مجاهدین و کانونهای شورشی تا سرنگونی رژیم ادامه می‌یابد، این افتخار بزرگ برای همه ماست که در این مأموریت بزرگ تاریخی سهم هر چند کوچکی داشته باشیم.

دانمارک (آرهوس)-سمیه عبدالملکی: ما جوانان حامی مقاومت در دانمارک به فراخوان آماده‌باش برادر مسعود رهبر مقاومت لبیک می‌گوییم و اعلام آمادگی می‌کنیم که به یاری کانونهای شورشی و جوانان قیام آفرین بشتابیم. ما تعهد می‌دهیم که صدای مظلومیت مردممان باشیم که یک‌سال است به قیام برخاسته‌اند. اگر مجاهدین نبودند، ایران برای من همان چیزی بود که آخوندها نمایندگی می‌کنند، اما مجاهدین یک ایران آلترناتیو را به من و بسیاری از جوانان نشان دادند و به همین خاطر ما تا بن استخوان ایرانی هستیم و برای ایرانی که مریم رجوی معرفی می‌کند، مبارزه می‌کنیم.
این میزان ضدیت هیستریک رژیم با مجاهدین از جنگ سایبری گرفته تا توطئه‌های تروریستی به این دلیل است که رژیم مرگ خود را در وجود و گسترش مقاومت می‌بیند و حمایت گسترده مردمی از مجاهدین و مقاومت ایران آن را دچار وحشت مرگ کرده است. کابوسی که از آن رهایی ندارد و ما اشرف‌نشانها نخواهیم گذاشت که رژیم از این مهلکه جان سالم به‌در برد.

سوئد (یوتوبوری)-فریبا دشتی- انجمن فرهنگی ایرانیان: این مقاومت سازمان‌یافته در مردم تنیده شده است و در سرفصلها مختلف از بهمن ٥٧تا کنون شاهد انطباق پذیری خلاق سازمان مجاهدین برای پاسخ به نیازهای هر مرحله بوده است. مجاهدین با تکیه به مردم خود و دست یاری جستن از آنها استقلال خود را حفظ کرده و این شاخص را می‌توان در همین همیاری اخیر دید که چگونه مردم قشرهای مختلف در داخل و خارج، از زن و مرد و ترک و عرب و بلوچ و فارس به یاری سازمان خود شتافته و با کمک به مقاومت سازمان‌یافته خود راه آزادی و استقلال را باز می‌کنند. و به‌زودی این حمیت و اتحاد ملی برای بازسازی ایران رها شده از ظلم آخوندها به‌کار گرفته خواهد شد.در این راستا تنها خواست ما از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا این است که مزدوران و مأموران اطلاعاتی و دیپلمات تروریستهای رژیم ایران را اخراج کنند و دفترهای جاسوسی رژیم را ببندند و وزارت اطلاعات و دیگر ارگانهای سرکوب آخوندها را در لیست تروریستی بگذارند.

سوئد (استکهلم)-خسرو پرورده- انجمن دموکراسی و حقوق بشر: هم‌چنان که ۲۰سال پیش در بیانیه ملی ایرانیان اعلام شد، رابطه با رژیم آخوندی و هر یک از باندهای آن و ارتباط و مراجعه به هر یک از ارگانهای آن خط سرخ پیکار آزادی و از نظر مردم ایران مطرود است. بازگشت به ایران و مراجعه به سفارت رژیم توسط هر پناهنده‌یی خیانت به آرمان آزادی مردم ایران و همکاری در سرکوب و تروریسم و خیانت به عموم پناهندگان ایرانی است که به‌خاطر خون ۱۲۰هزار شهید راه آزادی این حق را کسب کرده‌اند و باید از جامعه ایرانیان طرد شوند. در شرایطی که قیام مردم با هدایت کانونهای شورشی و سازمان مجاهدین، طومار رژیم آخوندی را در هم می‌پیچد ما بیش از همیشه وظیفه خود می‌دانیم که این عناصر خائن را که رو در روی قیام مردم ایران کمر به نجات رژیم آخوندی بسته‌اند، طرد و افشا کنیم.

سوئد (مالمو)-حسین پیشکار- انجمن فرهنگی ایرانیان: نظامی که ۶۵بار در سازمان ملل ‌متحد به‌دلیل نقض حقوق‌بشر محکوم شده، طوری وانمود می‌کند که گویی تمامی بدبختی‌های ایران از خارج از مرزها می‌آید. مردم را از داعش می‌ترساند و می‌گوید در صورتی که انقلاب شود و آخوندها گورشان را گم کنند، ایران جهنم می‌شود. واقعیت این است که ۴۰سال است، ایران جهنمی بیش نیست. واقعیت این است که با بقای این نظام، ایران ویران تر خواهد شد و کارخانه تولید داعش به کارش ادامه خواهد داد.
مجاهدین ۴۰سال برای آزادی، مردم‌سالاری، جدایی دین از دولت، برابری زن و مرد، احترام به حقوق‌بشر و منع هر گونه تبعیض مبارزه کرده‌اند و در این راه از پا نمی‌نشینند. وظیفه هر ایرانی آزادیخواه و میهن دوست است که در این راه، برای انقلابی نوین به‌پاخیزد.

سوئیس (زوریخ)-غلامحسین وکیل زاده- انجمن متخصصان ایرانی: خیلی وقتها با خودم می‌گویم راستی اگر مجاهدین نبودند، از ایران و ایرانیت چه چیزی جز ارتجاع باقی می‌ماند. سازمان مجاهدین نه تنها شعله مقاومت را در داخل ایران فروزان نگاه داشته بلکه به تبعیدیان روح و جان داده است. در همیاری اخیر ایرانیان تأکید می‌کردند که سازمان مجاهدین هویت و شرافت ایرانی و انسانی ما را به ما برگردانده و کمکی که ما می‌کنیم نسبت به آنچه که این سازمان به ما داده هیچ است. با همین منطق کانونهای شورشی به‌رغم بالاترین سرکوب و اختناق شعله‌های قیامی که از دیماه برافروخته شد، را استمرار دادند. مجاهدین تنها هماورد رژیم ایران هستند. به همین خاطر رژیم با سرکوب و تروریسم و شیطان‌سازی درصدد نابودی فیزیکی و تخریب سیاسی این مقاومت است. در مقابل آن، وظیفه ملی و انسانی هر ایرانی آزادیخواه این است که به حمایت از این مقاومت برخیزد. این همان دلیلی است که ما را از سراسر جهان گرد آورده است. توطئه‌های رژیم و مزدوران ایرانی و غیرایرانی‌اش تنها ارادت ما به این مقاومت را بیشتر و عزم ما برای حمایت از آن را مستحکمتر می‌کند.

فرانسه (پاریس)-سارا نوری از انجمن پناهندگان سیاسی: من یاد گرفته‌ام که یک شاخص اصلی پیشرفت دموکراسی و حقوق‌بشر در هر جامعه علاوه بر رفتاری که با اقلیتهای قومی و مذهبی و مخالفان سیاسی می‌شود، موقعیت زنان است. از این رو حضور گسترده و نقش زنان در مقاومت ایران از چهل سال پیش در تمام سطوح مدیریت، که سمبل بارز آن حضور یک زن در رأس جنبش است، به‌واقع ضامن برقراری دموکراسی در ایران فردا است. من این پدیده را با این شکل و محتوی نه در ایران که در هیچ کشور منطقه و حتی اروپا ندیده‌ام. به همین دلیل اطمینان دارم در ایران آزاد‌شده از دیکتاتوری زن‌ستیز آخوندها، که دور نیست، حضور این زنان و مردانی که در کنار یکدیگر جنبش را پیش برده و به این نقطه اوج رسانده‌اند، بهترین و محکمترین تضمین برای حرکت جامعه به سوی آزادی و دموکراسی و برابری حقوق و شکوفایی اقتصادی و عدالت اجتماعی است.

کانادا (اتاوا)-شهرام گلستانه- انجمن هواداران ایران دموکراتیک: رژیم درمانده ولایت فقیه برای توجیه اعمال سرکوب و تروریسم علیه مقاومت، سلاح زنگ‌زده شیطان‌سازی را در ابعاد جدیدی به کار گرفته است. مأموران اطلاعات را تحت عنوان خبرنگار به خارج فرستاد و برخی دیگر را به استخدام در آورد. اما ما به این خبرنگارنماها می‌گوییم مردم ما هم رژیم را آزموده‌اند هم خودفروشان سیاسی را می‌شناسند و هم ۴۰سال است مجاهدین را تجربه کرده‌اند، تورنتوسان چند سال پیش نوشت سفارت رژیم به مدیر بنیاد فکری مکنزی پیشنهاد ۸۰هزار دلار کرد تا مجاهدین را فرقه معرفی کند که او شرافتمندانه رد کرد. آنهایی که این‌گونه پیشنهادها را پذیرفته‌اند را به‌سادگی می‌توان شناسایی و افشا کرد این وظیفه ما در راستای سرنگونی رژیم آخوندی است.
عشق ما به مجاهدین و رهبری آن برخلاف دعاوی مدعیان مشکوک نه ناشی از کیش شخصیت بلکه ناشی از عطش سوزان آنها برای آزادی و قیمتی است که همه روزه برای سرنگونی ولایت فقیه و انتقال حاکمیت به جمهور مردم می‌پردازند.

کانادا (تورنتو)-شهناز فلاح- ائتلاف بین‌المللی زنان علیه بنیادگرایی: ﺭﮊیم آخوندی اﺯ بدﻭ ﺭﻭی کاﺭ آمدﻥ ﺩخالتهای ترﻭﺭیستی خوﺩ ﺭا ﺩﺭ منﻂقه شرﻭﻉ کرﺩ و دامنه آن را به یمن، سوریه و لبنان و عراق..گسترد. در یک‌سال گذشته شاهد گسترش ابعاد طرحهای تروریستی رژیم علیه مقاومت بودیم. تا ﺯمانی که ﺭﮊیم ولایت فقیه بر سر کار است ﺩﺭ خاﻭﺭمیانه اﺭامش ی ﻭﺟوﺩ نﺨواﻫد ﺩاشت.
قﻂعنامه۱۰۳۴کنگره آمریکا در محکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در فرانسه و حمایت اﺯ ﻃرﺡ ۱۰ماﺩﻩ‌یی خانم ﺭﺟوی اﺯ حمایت ۱۰۴ﻋﻀو مﺠلس نمایندگاﻥ ﺁمریکا، شامﻞ ۵۲ﺭئیس و تایﺐ ﺭئیس، برخوردار است.
تنها با یک سیاست قاﻃﻊ می‌توان از توسعه تروریسم و از جنایت علیه بشریت توسط ﻓاشیسم دینی حاکم بر ایران جلوگیری کرد.

لوکزامبورگ (لوکزامبورگ)-فریده آبسالان- انجمن دفاع از حقوق‌بشر و دموکراسی: سازمان مجاهدین از اولین سالهای به حکومت رسیدن آخوندها با گذشتن از همه چیز خود، در همه عرصه‌ها به مقابله با ستم رژیم آخوندی پرداخت و نگذاشت این رژیم به ثبات برسد. امروز هم کانونهای شورشی، با یاری اقشار مختلف عزم جزم کرده‌اند تا ریشه ظلم را از ایران برکنند. این مقاومت فقط با تکیه بر نیروی مردمی و با استقلال کامل و با فداکاری همه اعضا و هوادارانش این مبارزه را هدایت کرده است. سازمان مجاهدین با اتکا به چنین زنان و مردانی و با رهبری پاکبازش و با اتکا به برنامه ۱۰ماده‌یی خانم رجوی، هم قدرت سرنگونی رژیم و هم توانایی انتقال آرام قدرت به نمایندگان مردم و بازسازی ایران ویران شده و ایجاد وحدت ملی را دارد.

نروژ (اسلو)-دلآرام دشتی- انجمن پژواک زنان: من در شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین دنیایی برابر و بدون تبعیض یافتم! آنها انسان را همان‌گونه که هست قبول دارند فارغ از جنسیت، وابستگی قومی یا مذهبی! چیزی که حتی تصور آن در حکومت فاشیستی دینی حاکم بر ایران ممکن نبود. رژیم هم‌اکنون با ملیتهای قومی و دینی و با همه مردم ایران در جنگ است مجاهدین و شورای ملی مقاومت و پلتفرم۱۰ماده‌یی خانم رجوی، درست در نقطه مقابل این رژیم خواهان دوستی و همزیستی همه اجزای جامعه ایران از هر دین و ملیت هستند. برابری پیروان ادیان و خودمختاری برای ملیتهای گوناگون و طرح جامع خودمختاری کردستان ایران از ظرفیتهای مقاومت ما برای ساختن ایرانی دموکراتیک و مدرن است. ایرانی که همه در بازسازی آن سهیم خواهند بود.

نروژ (کریستین ساند)-امینه قرائی- از انجمن زنان برای آزادی: به‌عنوان فرزند یکی از شهیدان قتل‌عام و از طرف همه کسانی که هنوز در جستجوی مزار عزیزانشان هستند، خواستار محاکمه و مجازات عاملان و آمران این جنایت هستیم و آنها را نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم. من خوشحالم که آن خونها هدر نرفته و امروز در خروش مردم در چهارگوشه ایران و در رزم مجاهدان و کانونهای شورشی به جوشش در آمده است. من مانند هزاران هزار جوان در سراسر ایران امیدوارم که لیاقت این را داشته باشم که نام و آرمانی را، که پدرم بر سر آن جان باخت، ادامه دهم.

هلند (دنهاق)-مهناز فرزکناری: هنگام آشنایی با مجاهدین تحت تأثیر وضعیت زنان در این سازمان قرار گرفتم. برایم ستودنی بود که اندیشه برابری دیگر نه یک تئوری بلکه در یک سازمان انقلابی پیاده و عملی شده بود. امروز ما زنان ایرانی در چهار گوشه دنیا به رهبری خانم مریم رجوی که فی‌الواقع نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با رژیم ملایان ایفا کرده است درود می‌فرستیم. خانم رجوی شما با عملی کردن ایده برابری و راه باز کردن برای هژمونی زنان، به مقاومت در برابر انواع توطئه‌ها و فشارها هم‌چنان که در اشرف و لیبرتی دیدیم، دینامیسم پایداری دادید، اما مهمتر این‌که شما با این زنان پیشتاز، دموکراسی و حاکمیت مردم را در آینده ایران تضمین کردید.

هلند (زواله)-فرشته ریاضی دوست: من به‌عنوان یک هوادار مجاهدین مفتخرم که در این شرایط تاریخی خطیر در کنار مقاومت برای آزادی ایران قرار دارم. مقاومتی که راه مصدق را ادامه و تکامل داده و در مقابل ارتجاع سینه سپر کرده است. و علاوه بر اعدام و شکنجه و ترور، مانند مصدق با شدیدترین اتهامها و دروغپردازیها از جانب رژیم و مزدوران و همدستانش روبه‌رو بوده است. این مقاومت قادر است زخم‌های بیشمار ایران ویران شده به دست ملایان را درمان کند و با مشارکت تمام احاد مردم ایران، استقرار دموکراسی و آزادی و آبادی میهن اشغال شده‌مان را تضمین کند.
جوامع ایرانیان حامی مقاومت در اروپا
۲۸آذر۱۳۹۷(۱۹دسامبر ۲۰۱۸)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar