lördag 29 december 2018

انهدام نمادهای دیکتاتوری مذهبی توسط کانونهای شورشی ایران در زاهدان، مشهد و بهشهر

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران
آتش زدن بنر خامنه‌ای در منطقه پادگان بسیج سرکوبگر زاهدان
اعضای کانون شورشی مجاهد شهید عظیم نارویی در تاریخ هفتم دیماه ۱۳۹۷، بنر خامنه‌ای ملعون که در منطقه یکی از پادگانهای ارگان سرکوبگر بسیج زاهدان واقع شده بود را در یک حرکت شجاعانه به آتش کشیدند. این کانون شورشی فیلمی از عمل انقلابی خود تهیه کرد، که ضمیمه است.

انهدام بنر تبلیغی سپاه ضدخلقی رژیم در جاده مشهد بجنورد
اعضای کانون شورشی ۵۱۵ مشهد، یکی از بنرهای تبلیغی سپاه پاسداران حاوی تصویر و جمله‌ای از خمینی دجال که در جاده مشهد بجنورد نصب شده بود را طی یک حرکت شجاعانه انقلابی به آتش کشیده منهدم کردند. این حرکت انقلابی در تاریخ هفتم دیماه جاری انجام شد، و تراکتی با مضمون «خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله – درود بر رجوی» در محل باقی گذاشته شد. اعضای این کانون شورشی فیلمی از حرکت شجاعانه خود تهیه کردند که ضمیمه است.

آتش زدن ورودی پایگاه سرکوب موسوم به بسیج در بهشهر
اعضای کانون شورشی ۸۰۵ بهشهر، طی عمل شجاعانه خود، موفق به آتش زدن ورودی پایگاه بسیج سرکوبگر در منطقه قره تپه شدند. اعضای کانون شورشی از عمل انقلابی خود که در تاریخ هفتم دیماه جاری به انجام رسید فیلمی تهیه کردند که ضمیمه است. اعضای این کانون در محل عمل، تراکتی حاوی شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» از خود به‌جای گذاشتند.

ابراز وحشت ولی‌فقیه ارتجاع از مقاومت و کانونهای شورشی
خامنهای در ۲۱آذر وحشت خود را از اعتراضات مردمی نشان داد و به جای پاسخ به حق مردم و خواستههایتظاهر کنندگان، تلاش کرد این اعتراضات را به توطئههای دشمن فرضی یعنی آمریکا ربط دهد و گفت آمریکابرای ایجاد درگیری و جنگ داخلی به کمک تحریمها و ایجاد ناامنی طراحی کرده است و میخواهد مردم را برایتظاهرات جدیدی در ایران به خیابانها بیاوردخامنهای گفت دشمنان ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند،اما نقشه را برای سال ۹۸ بکشند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar