fredag 21 december 2018

اخراج سفیر و یک دیپلمات تروریست رژیم ایران از آلبانی و واکنشهای دیکتاتوری تروریستی

در پی اخراج سفیر تروریست رژیم آخوندی و یک دیپلمات تروریست دیگر از آلبانی خلیفه ارتجاع ترس و وحشت شدید خود را از ضربه سنگین وارد آمده بر دیکتاتوری تروریستی و از این‌که روشنگریهای مجاهدین و افشای دیپلمات تروریستها و مراکز جاسوسی و تروریسم رژیم موجب این کلان ضربه و اخراج سفیر افشا شده‌اش شده است، برملا کرد.

وزارت‌خارجه حکومت آخوندی در یک واکنش سراسیمه و ترسان اعلام کرد:

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی و با همکاری برخی گروه‌های تروریستی ضد[نظام] ایران و با بیان ادعاهای واهی و نادرست تدوین و در جهت تخریب و تحت تاثیر قرار دادن روابط ایران و اروپا اجرا شده است.
این رفتار دولت آلبانی که هیچ توجیه و پایه و اساس منطقی ندارد تماماً بر بنیان اطلاعات ساختگی و غلط برخی سرویسهای امنیتی و اقدامی محکوم و غیرقابل قبول تلقی می‌شود. جای تأسف دارد که این بار سناریوسازان ضدایرانی کشور آلبانی که همواره از روابط خوبی با ایران برخوردار بوده است را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده‌اند‌.
سخنگوی پریشان حال وزارت‌خارجه فاشیسم دینی در حالیکه از طرد این رژیم تروریستی تحت عنوان «ایران آزاری» یاد میکرد، در ادامه واکنش ذلت‌بار خود افزود:
ما این اقدام نابخردانه تحمیلی بر این کشور را در ادامه همان خط تخریب و اخلال در روابط خارجی ایران، می‌دانیم که ورود عجولانه به اعلام موضع‌گیری و بیان شادمانی برخی مقامات آمریکایی به‌ویژه وزیر خارجه آن کشور از این اقدام گواهی بر این تلاشهای مذبوحانه افراد غیرحرفه‌یی و مزد بگیر گروه‌های تروریستی طی سالیان اخیر است.


تلویزیون حکومت آخوندی: 
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نوشت: من تصمیم دولت آلبانی را می ستایم و جهان باید در تحریم رژیم ایران متحد باشد
تلویزیون رژیم-۲۹آذر ۹۷:
اما دولت آلبانی با ادعای فعالیت غیرقانونی دو دیپلمات ایرانی آنها را از این کشور اخراج کرد.سخنگوی وزارت‌خارجه آلبانی با اعلام این خبر مدعی شد دیپلماتهای ایرانی فعالیتهایی داشتند که امنیت این کشور را به‌خاطر انداخته است.به اذعان این سخنگو آلبانی این تصمیم را در همآهنگی با برخی کشورها و رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است.آلبانی کشوری کوچک در جنوب شرق اروپاست که با انتقال اعضای گروهک تروریستی به پایگاهی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده و این اقدام را در راستای امیال این گروهک انجام می‌دهد.مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در توئیتی نوشت من تصمیم دولت آلبانی را می‌ستایم و جهان باید در تحریم رژیم ایران متحد باشد.


سپاه پاسداران: اقدام آلبانی در حالی صورت گرفته که این کشور کوچک اروپایی میزبانی مجاهدین را برعهده گرفته است

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود روز ۲۹آذر نوشت: ساعتهایی بعد از انتشار خبر اخراج دو دیپلمات ایرانی از آلبانی، مقامهای آمریکایی از این اقدام دولت آلبانی قدردانی و استقبال کردند.
سخنگوی وزارت‌خارجه آلبانی شامگاه چهارشنبه (دیشب)، از اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور خبر داد. این مقام که کشورش میزبانی پایگاه مجاهدین] را برعهده‌ دارد، بدون ارائه هیچ‌گونه مستنداتی مدعی شده این دو دیپلمات فعالیتهایی انجام داده‌اند که امنیت آلبانی را به خطر انداخته است.
«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پیام‌های جداگانه از این اقدام آلبانی استقبال کردند.
اقدام آلبانی در حالی صورت گرفته که این کشور کوچک اروپایی بعد از خروج مجاهدین] از عراق، میزبانی [آنها] را برعهده گرفته است.


خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی: ترامپ از اقدام آلبانی بر ضد نظام تشکر کرد

خبرگزاری رسمی رژیم -ایرنا - ۹۷/۹/۲۹: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه از دولت آلبانی بابت اقدام تیرانا در اخراج دو دیپلمات [نظام ایران] تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از تیرانا، ترامپ در نامه‌یی خطاب به «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی پیام تشکر آمیزی فرستاد و نوشت: بابت تلاشهای ثابت قدمتان برای ایستادگی در برابر[رژیم] ایران و مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده [آن] و همچنین ساکت کردن صداهای مخالف در سراسر جهان، تقدیر و تشکر را دارم.
«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات گفت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و با همکاری برخی گروه‌های تروریستی و با بیان ادعاهای واهی و نادرست تدوین و در جهت تخریب و تحت تاثیر قرار دادن روابط ایران و اروپا اجرا شده است.
آلبانی اعضای [مجاهدین] را در پایگاهی متعلق به آمریکا پناه داده است.


خبرگزاری سپاه پاسداران: ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلمات‌های نظام تشکر کرد

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۹آذر ۹۷: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌یی به «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی از تصمیم این کشور برای اخراج دو دیپلمات [نظام] ایران و اتخاذ سیاستی ضد [نظام]، تقدیر و تشکر کرد.
در این نامه که در صفحه فیس‌بوک سفارت آمریکا در تیرانا منتشر شده، ترامپ از آلبانی به‌دلیل «تلاشهای استوار برای ایستادن در برابر رژیم ایران و مقابله با فعالیتهای ثبات زدا و تلاشهای [آن] برای ساکت کردن ناراضیها در سرتاسر جهان» تشکر کرده است. آلبانی شب گذشته اعلام کرد دو دیپلمات[نظام] ایران از جمله شخص سفیر را به‌دلیل انجام اقداماتی که «امنیت آلبانی را به خطر می‌اندازد»، اخراج کرده است.
آلبانی میزبان مقر مجاهدین است و هفته گذشته شماری از مقامهای سابق این کشور با مریم رجوی دیدار و گفتگو داشتند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar