torsdag 28 februari 2019

لرد مگینس در یورو اکتیو: مقاومت ایران را دیگر نمی‌توان نادیده گرفت


لرد مگینس، عضو مجلس اعیان انگلستان در مقاله‌یی در یورو اکتیو(۲۵فوریه۲۰۱۹برابر با ۶اسفند۹۷) می‌نویسد: در پی بیش از یک‌سال نا آرامی در جمهوری اسلامی، احتمال تغییر در رژیم ایران، ار طریق توافق اتمی یا هر معامله دیگری، باید در اذهان تمام سیاستمداران غربی بی‌اعتبار شود.: روزهای آخر سال ۲۰۱۷آغاز قیام سراسری بود که به مدت چند هفته ادامه داشت تا این‌که توسط مقامات رژیم سرکوب شد. اما این امر نتوانست در ادامه اعتراضات مردم ایران در خیابان‌ها و در بسیاری از مناطق ایران در طول سال ۲۰۱۸و تکرار شعارهای ضدحکومتی مانعی ایجاد کند. خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران این سال را یک سال پر از قیام توصیف کرد.
لرد مگینس می‌افزاید: من با این جنبش و رهبر آن سالهای زیادی آشنا بوده‌ام و فقط آرزو می‌کنم سیاستمداران غربی چیزی را که آنها نمایندگی می‌کنند بیشتر درک کنند،. خانم مریم رجوی یک طرح ۱۰ماده‌ای برای آینده کشور خود ارائه کرده که تمام اصول حکومت دمکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و احترام به حقوق‌بشر را که برای ثبات منطقه‌ای و حضور ایران در جامعه بین‌المللی ضروری است تضمین می‌کند.
گرچه کنفرانس ورشو هیچ قطعنامه مشخصی ارائه نداد، اما این پیشرفت به همراه چندین تظاهرات همبستگی که توسط شورای ملی مقاومت و جوامع ایرانی ترتیب داده شده بود، با تأکید بر خواستهای معترضان داخلی و دفاع از سیاست‌های قاطع‌تر غربی تقویت می‌شود....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar