söndag 16 juni 2019

محمد محدثین:‌ تنها راه صلح و امنیت در خاورمیانه، سرنگونی رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران است


مورد هدف قرار دادن دو نفتکش در خلیج عمان توسط سپاه پاسداران و پرتاب موشک به فرودگاه غیرنظامی «ابها» گفت:‌ این اقدامات، بار دیگر نشان داد رژیم آخوندی جز با سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ افزوزی قادر به ادامه حیات نیست.

وی تأکید کرد:‌ همزمانی انفجار کشتی‌ها با ملاقات خامنه‌ای با نخست‌وزیر ژاپن و دو روز بعد از ملاقات وزیر خارجه روحانی با وزیر خارجه آلمان نشان می‌دهد که رفت و آمدهای دیپلماتیک و میانجی گری با این رژیم قرون‌وسطایی نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه صرفاً این رژیم را در مقاصد شوم تروریستی و جنایتکارانه‌اش جری‌تر می‌کند. وی تأکید کرد که این رژیم تنها زبان قاطعیت می‌فهمد.

محدثین افزود: این ادعا که همزمانی سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران با حمله به کشتیها احتمال دست داشتن رژیم آخوندی در این جنایت را کم می‌کند، ترفند و فریب حقیر ملایان است. این همان رژیمی است که همزمان با سفر روحانی به سوئیس و اتریش می‌خواست گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را منفجر کند که کشف و خنثی شد.

او گفت:‌ حمله به کشتیهای غیرنظامی و سایر اقدامات جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی در منطقه بار دیگر بر این حقیقت صحه می‌گذارد که تنها راه صلح و امنیت در خاورمیانه سرنگونی رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردمی است. هر چیزی کمتر از این بحران و جنگ در منطقه را عمیق‌تر و طولانی‌تر می‌کند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar