lördag 29 juni 2019

استیون منوچین: ایالات متحده در تلاش است تحریم‌ها علیه رژیم ایران را از ۸۰درصد به ۱۰۰درصد برساند. تحریم‌های فعلی جواب داده است


استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: ایالات متحده در تلاش است تحریم‌ها علیه رژیم ایران را از ۸۰درصد به ۱۰۰درصد برساند. تحریم‌های فعلی جواب داده است، و ما با قدرت تحریم‌های اعلام شده را به اجرا می‌گذاریم.

وی تأکید کرد: خدمات بشردوستانه از تحریمها معاف هستند چرا که مسأله ما رفتار شرورانه رژیم حاکم بر ایران است نه مردم ایران. این رژیم از تروریسم، در سراسر منطقه حمایت می‌کند و ما این را تحمل نمی‌کنیم.

منوچین افزود: ما به اٍعمال قویترین تحریم‌هایی که تابحال وجود داشته، علیه رژیم ایران ادامه می‌دهیم. این هفته ترامپ یک فرمان اجرایی امضا کرده که به وزارت خزانه‌داری اجازه بیشتری را داد که تحریم‌هایی را در مورد دستگاه ولی‌فقیه رژیم ایران و سرمایه‌هایی که تحت کنترل او قرار دارد، اٍعمال کنیم. این هفته تحریم‌هایی را در قبال افرادی که مسئول حرکات شرورانه هستند، اعلام کردم. تحریم‌های اقتصادی کارساز بوده‌اند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره واکنش‌های رژیم آخوندی گفت: اگر سران رژیم در مورد تحریمها به هم ریخته‌اند معنی‌اش این است که تحریمها کارآ بوده‌اند. من می‌خواهم مجدداً این را روشن کنم که ما با مردم ایران مشکلی نداریم. مشکل ما رفتار واقعاً شرارت بار رژیم است. آنها تروریسم را در تمام منطقه تأمین مالی و پشتیبانی می‌کنند، در منطقه بی‌ثباتی ایجاد می‌کنند و برای ما و متحدانمان ایجاد خطر می‌کنند و ما این را تحمل نمی‌کنیم.

شبکه سی.ان.بی.سی که با وزیر خزانه‌داری آمریکا مصاحبه می‌کرد،خاطر نشان کرد: آمریکا حدود ۱۰۰۰نهاد وابسته به رژیم ایران از جمله بانکها، اشخاص و کشتی‌های وابسته به بخش حمل‌ و نقل و انرژی را مورد تحریم قرار داده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar