söndag 27 mars 2016

آموزش رزمندگان سوریه در محله‌های داخل دمشق

رزمندگان سوری در محله‌های داخل دمشق به برگزاری دوره‌های آموزشهای نظامی می‌پردازند. این آموزشها در حالی است که دشمن نیروهای خود را در نقاط تماس با رزمندگان تقویت کرده است:
رزمندگان ارتش آزادی سوریه اخیراً 5 دوره آموزش نظامی را در محله‌های برزه و قابون و تشرین در شهر دمشق به پایان رساندند. از آنجا که رژیم اسد نظامیان خود را در مناطق تماس تقویت کرده، رزمندگان نیز مواضع خود را با نیروهای نخبه و تکاور تقویت می‌کنند.

آماده‌سازی این پادگان برای اجرای 5 دوره نظامی را تیپ یکم در پایتخت بر عهده دارد. در این دوره از آموزشها بیش از 500 رزمنده شرکت داشتند که یکماه کامل وارد آموزش و فراگیری انواع سلاحها و وضعیتهای نظامی شدند. علاوه بر آن، رزمندگان جنگ خیابانی را فرا گرفتند. آنها هم‌چنین لیاقت بدنی خود را با تحمل شرایط سخت و تمرینات فشرده افزایش دادند. رزمندگان شیوه‌های تهاجم به ساختمانهای حفاظت‌شده و چگونگی فرود آمدن بر دشمن را نیز فرا گرفتند.

یک رزمنده:
من یکماه و نیم است که به تیپ یکم پیوسته‌ام. ما وارد دوره‌های آموزشی شدیم و خیلی چیزها فراگرفتیم. ما جنگ چریکی و خیابانی و کار با سلاح در نبرد تن به تن را فرا گرفتیم. به فضل خدا ما برای همه چیز آماده هستیم.

رزمندگان در مقابل تقویت نظامیان اسد، وارد این دوره از آموزشها شده‌اند تا شیوه‌های برخورد با وضعیتهای اضطراری مانند بمباران و محاصره و هم‌چنین عملیات شبیخون علیه دشمن را فراگیرند. آنها عملیات کمین گذاری و تک تیراندازی و نفوذ را نیز در آموزشهای خود یاد می‌گیرند.

یک فرمانده:
با وجود شرایط کنونی و محاصره‌یی که رژیم اسد بر ما تحمیل کرده و تمامی راهها و کمک رسانیها به ما را قطع کرده است، ما رزمندگان جدید و و قدیم آموزشهای نظامی را دنبال می‌کنیم. ما تا کنون 5 دوره آموزشی برگزار کرده‌ایم. از هر گردان چندین نفر را فراخواندیم و نیروهای جدید نیز گرفتیم که آموزشها را شروع کنیم تا آمادگی تیپ یکم و مهارتهای تمامی رزمندگان را بالا ببریم.

فرماندهان تیپ یکم در دمشق تأکید کردند پاسخ رزمندگان به هر گونه عملیات نظامی دشمن در محله‌های دمشق، شدید خواهد بود. آرامش اخیر در این جبهه‌ها فرصتی برای تیپ یکم بود تا تجدید سازماندهی کرده و رزمندگانش را وارد دوره‌های آموزشی سطح بالا کند.

این‌جا دمشق است رزمندگان خود را با ورود به آموزشهای نظامی تقویت می‌کنند زیرا آینده‌یی حساس و سرنوشت‌ساز در انتظار رزمندگان است.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar