torsdag 31 mars 2016

تکذیب دفتر رفسنجانی نسبت به توییتر منتسب به وی و حملات شدید باند خامنه‌ای به هاشمی رفسنجانی

به‌دنبال سخنان روز گذشته ولی‌فقیه ارتجاع که با اشاره به جمله منسوب به رفسنجانی وی را به خیانت متهم کرد، 12فروردین 95خبرگزاری حکومتی ایسنا از باند رفسنجانی نوشت: «یک منبع مطلع اعلام کرد که توییتر منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانیهیچ ارتباطی به وی ندارد. 
آنچه در اخبار به‌عنوان توییتر آیت‌الله هاشمی منتشر می‌شود، حساب کاربری یکی از دوستداران ایشان است و محتوای آن هیچ ارتباطی به هاشمی ندارد. حدود دو ماه قبل اطلاعیه‌یی رسمی از سوی دفتر هاشمی صادر شد که در آن انتساب حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی غیر از سایت رسمی ایشان تکذیب شد. این منبع مطلع افزود: صفحه فعال در توییتر، کانال تلگرامی و اینستاگرام منتسب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ربطی به هاشمی ندارد. این اکانت اخیراً جمله‌یی از سخنان هاشمی انتخاب کرده و آن را به‌صورت ناقص اینگونه منتشر کرده است: «دنیای فردا، دنیای گفتمانهاست، نه موشکها..».. البته ساعتهایی بعد این جمله در توییتر منتسب به هاشمی اینگونه اصلاح شد: «دنیای فردا، دنیای گفتمانهایی نظیر انقلاب اسلامی است، نه موشکهای قاره‌پیما و بمبهای هسته‌ای.

به دنبال اظهارات روز 11 فروردین علی خامنه‌ای، رسانه‌های باندش موجی از حملات علیه رفسنجانی را شروع کرده‌اند: از جمله:
سایت حکومتی راه دانا (12فروردین) : «علاوه بر این‌که رفسنجانی با بیان جمله دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشکها در مسیر تسهیل مسیر برای فشار خارجی بر قدرت دفاعی ایران برآمد، در حال هموار کردن راه دولت برای قطع یارانه‌ی مردم است».
سایت حکومتی راه صادق (12فروردین) : «این اولین باری نیست که در ماههای اخیر با مواضع غیرقانونی و غیرشرعی آقای هاشمی رفسنجانی مواجه هستیم. پیش از این نیز در زمان انتخابات هاشمی رفسنجانی با زیر سؤال بردن شورای نگهبان حمایت وهابیت و انگلستان را به خود جلب کرده بود».
سایت حکومتی عصر ایران (12فروردین) : «زیاده‌خواهی موشکی غرب با پیام هاشمی رفسنجانی کلید خورد: پس از توئیت جنجالی هاشمی رفسنجانی و نظر منفی درباره ساخت موشک بود که کشورهای غربی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌یی علیه توان موشکی کشورمان نوشتند و بان‌کی‌مون نیز هم راستا با این نامه از آزمایش‌های موشکهای بالستیک توسط ایران ابراز نگرانی کرد».

خبرگزاری حکومتی دانشجو- (12فروردین) : «آقای هاشمی! وقت استعفا- آقای هاشمی - در عرف سیاسی افراد در چنین مواقعی یا اعتذار می‌جویند یا استعفا می‌دهند. هر چند به اعتبار رندی تؤام با نخوت توقع هیچ کدام از این دو نمی‌رود!».


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar