söndag 27 mars 2016

حمله رفسنجانی به باند خامنه‌ای در دیدار نوروزی با کارگزاران دولت حسن روحانی

هاشمی رفسنجانی 8فروردین 95 در دیدار با کارگزاران و وزرای دولت حسن روحانی بار دیگر بر مواضع خود رو در روی خامنه‌ای تأکید کرد، وی با استناد دجالگرانه به حرفهای خامنه‌ای در مورد شرکتهای دانش بنیان، رفتن به سمت تجارت آزاد را نتیجه گرفت و آن را «برای توسعه منطقه ضروری دانست». رفسنجانی بدون اشاره به حملات روزهای اخیر به خودش و حسن روحانی، آن را بداخلاقی سیاسی توصیف کرد و به کارگزاران باندش گفت: «نباید در مقابل حرفهای نادرست، عکس‌العمل تندی نشان دهیم، بلکه باید با آرامش، عقلانیت، استدلال و عدم مقابله به مثل، پاسخ منطقی دهیم و آرامش و آسایش کشور را حفظ کنیم».

وی با یادآوری شرایط بحرانی منطقه در وحشت از بروز قیام از شکاف تخاصمات باندها، با یادآوری شرایط داخل کشور، ضرورت حفظ آرامش را گوشزد کرد و گفت: «ما نیز باید با حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه و نزاع به تداوم این امنیت کمک کنیم».
رفسنجانی به باند رقیب در مورد فشارهای سرکوبگرانه هشدار داد و گفت: «تحجّرهای مذهبی همیشه خطر‌آفرین بوده و هست و باید بدانیم هیچ اجباری در هیچ دینی پذیرفته نیست».
وی دجالگرانه پیروزی خودش در نمایش انتخابات و ربودن انقلاب ضدسلطنتیتوسط خمینی را ناشی از حضور مردم دانست و به باند رقیب هشدار داد «آن زمانی که در زندان بودیم، امیدی به پیروزی انقلاب در سالهای نزدیک را نداشتیم، اما حضور مردم سرنوشت را به گونه دیگری رقم زد».

رفسنجانی همچنین بی‌اثری سانسور حاکم بر رسانه‌های حکومتی را به باند خامنه‌ای گوشزد کرد و گفت: «مردم به‌دلیل گسترش رسانه‌های جمعی به‌ویژه رسانه‌های مجازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آخرین تحولات دنیا باخبر می‌شوند و رسانه‌های مجازی به‌اندازة همه ماهواره‌ها و شبکه‌های تلویزیونی نفوذ داشته و این امکان را فراهم نموده است تا مردم یکدیگر را از خبرها آگاه سازند».
رفسنجانی سپس رو در روی اظهارات نوروزی خامنه‌ای در مورد برجام گفت: «کاری که تیم مذاکره‌کننده و شخص آقای ظریف انجام دادند، نوعی صف شکنی و اقدامی بود که در کانون خطر توانستند از منافع ایران دفاع کنند».


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar