onsdag 30 mars 2016

پاسدار زاکانی عضو مجلس ارتجاع: در برجام مشکل آمریکا حل شد نه ایران

پاسدار زاکانی روز 10فروردین 95 در یک نمایش حکومتی در رودسر برای کشته‌های رژیم در سوریه و عراق ضمن سوز و گداز از زهر هسته‌یی با حمله به دولت حسن روحانی و باند هاشمی رفسنجانی بر صدور تروریسم و بنیادگرایی تأکید کرد و از جمله گفت: «اگر با غفلت از مسیر شهدا و ولایت منحرف شویم سیلی محکمی را دریافت خواهیم کرد. 
امروز استکبار با محوریت آمریکا برای نفوذ به این کشور دلبسته به کسانی هستند که به‌عنوان ریزشهای انقلاب اسلامی در کشور، هم صدا با آمریکا مردم را به تسلیم شدن در مقابل استکبار هدایت می‌کنند. برخیها رسالت دارند با گفتمان حامی انقلاب در مقابل حرف رهبری بایستند و خود را به خواب بزنند و هر روز خاطره‌یی جدید و حرف نادرستی از امام را بگویند».
وی با تأکید بر این‌که «خواص بی‌بصیرت با مطرح کردن گفتمان دوستی با آمریکا با تهی کردن انقلاب اسلامی ضربه بزرگی را به کشور وارد می‌کنند» گفت: «برای مقابله با این جریان باید هوشیارانه گوش به فرمان رهبری باشیم».

پاسدار زاکانی عضو مجلس ارتجاع به‌رغم تأکیدات علی خامنه‌ای بر پذیرش برجام توسط خودش تصریح کرد: «در موضوع هسته‌یی هم تصمیم‌گیران در این موضوع با مخفی کاری و عدم بیان حقایق موضوع برجام را پیش بردند و هیچ‌گونه موفقیتی در اجرای برجام تا کنون نصیب کشور نشده است». وی با اشاره به باند هاشمی رفسنجانی افزود: «بعضی خواص بی‌بصیرت با نقاب نفاق از چه کسانی می‌خواهند انتقام بگیرند که در کشور هر چه آمریکا می‌خواهد بگوید از زبان آنها شنیده می‌شود در صورتی که خود را مدافع انقلاب می‌دانند و این در حالی است که اعضای خانواده آنها در بزرگترین فساد اقتصادی نقش محوری داشتند. هر چه در برجام ادعا شد دروغ از آب درآمد و هیچ وعده‌ای که به درد توسعه و پیشرفت کشور بخورد تا کنون میسر نشده است و در برجام به جای حل مشکل ما نگرانی آمریکایی‌های برطرف شد». پاسدار زاکانی گوشه‌یی از چپاولهای باند رقیب را یادآوری کرد و از جمله گفت: «بسیاری از افراد به‌دنبال ورود سرمایه‌گذاران خارجی به ایران هستند، اما به پوسانت خود فکر می‌کنند. در قرارداد کرسنت در مقابل هر 50 سنتی که می‌خواهند به ملت ایران دهند هشت سنت به یک نفر پورسانت پرداخت می‌شود، باید حقیقت را به مردم گفت. عده‌یی می‌خواهند کشور را غارت کنند».


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar