fredag 25 mars 2016

پیام‌های نمایندگان پارلمان اروپا به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز

 
قبل از هر چیز سال نو را به همه کسانی که برای آزادی و دموکراسی در ایران مبارزه می‌کنند تبریک بگویم.
من خوشحالم که اخیراً این فرصت را داشتیم که با خانم رجوی در پارلمان اروپا دیداری داشته باشیم. ما باید حقوق‌بشر را به‌عنوان شاخص مسیرمان در سیاست‌گذاری با رژیم ایران قرار دهیم و بتوانیم مقامات رژیم ایران را وادار کنیم که به اعدامها و نقض حقوق‌بشر پایان بدهند. باید تمام تلاشمان را بکنیم که به مردم ایران کمک کنیم تا به هدفشان که یک ایران دموکراتیک است برسند.
امیدوارم که سال جدید، نقطه شروع تغییرات در ایران باشد.

پال شاکی - نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی
 
من برای شما آرزوی سال نو خوبی را آرزو می‌کنم و عید نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم.
برای همه شما آرزوی پیشرفت بسیار زیادی را دارم و امیدوارم سالی پر از خوشبختی و موفقیت داشته باشید.
من از مقاومت دموکراتیک ایران حمایت می‌کنم و اخیراً هم همراه با بسیاری از همکارانم از گروه‌های مختلف سیاسی، در جلسه‌یی در پارلمان اروپا که خانم مریم رجوی در آن سخنرانی کرد شرکت کردم.
می‌خواهم تأکید کنم که حقوق‌بشر باید در قلب هر گونه قرارداد اقتصادی و مذاکرات جدید با رژیم ایران باشد.

تونه کلام - نماینده پارلمان اروپا از استونی – نایب رئیس گروه دوستان ایران آزاد
 
برای همه شما از صمیم قلب نوروز و سالی پر از شادی را آرزو کنم.
بخصوص تبریک می‌گویم به مقاومت دموکراتیک ایران و به‌ویژه به آنهایی که در کمپ لیبرتی پایداری می‌کنند و روح اشرف را با خود حمل می‌کنند. همانجایی که من همراه با همکارانم ۸سال پیش از آن بازدید کردیم.
ما اخیراً مریم رجوی را در پارلمان اروپا دیدار کردیم. یک جلسه بسیار پر امید و تأثیرگذاری بود چرا که ما دوستان بسیار زیاد و جدیدی در بین گروه پارلمانی دوستان ایران آزاد داریم. آنها همگی در حمایت از مبارزه شما برای آزادی و دموکراسی با شما متحد هستند.
ما همچنین در مورد به‌اصطلاح انتخابات در ایران بحث کردیم و تأکید کردیم که رژیم حاکم بر ایران تروریسم خود را خیلی بیشتر از قبل گسترش می‌دهد، و از دیکتاتور خونریز سوریه حمایت می‌کند.
اما می‌خواهم با یک پیام امید بخش تمام کنم. دیکتاتورها ضعیف هستند و تلاش می‌کنند نقاط ضعف خودشان را بپوشانند اما ما با هم هستیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم.
یکبار دیگر با تمام قلبم برای شما سال بهتری را آرزو می‌کنم چرا که مردم ایران، با آن تاریخ و فرهنگ غنی‌شان، شایسته آزادی و شرافت هستند.

یارومیر اشتتینا نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک
 
دوستان ایرانی عزیز من، به‌مناسبت نوروز به شما تبریک می‌گویم و برای شما بهترین آرزوها را می‌کنم. به‌خصوص افرادی که در خارج از کشورشان به‌سر می‌برند و کسانی که در کمپ لیبرتی هستند.
من سالهاست که مبارزه شما را دنبال می‌کنم و برای همین آرزو می‌کنم که هر چه زودتر به یک ایران آزاد و دموکراتیک باز گردید.

پاتریسیا سولین نماینده پارلمان اروپا از اسلوانی
 
دوستان عزیزم در اپوزیسیون ایران، برای شما و مردم ایران سال نو ایرانی بسیار شادی را آرزو می‌کنم.
نوروز مبارک
من بسیار خوشحال شدم که خانم مریم رجوی در روز ۲ مارس در پارلمان اروپا بود. من او را قبلاً هم ملاقات کرده بودم و ما از او و همه زنانی که برای آزادی و دموکراسی در ایران تلاش می‌کنند حمایت می‌کنیم.
امیدوارم که درد و رنج مردم شما به‌زودی پایان یابد.
آندرو لوئر نماینده پارلمان اروپا از انگلستان
 
سال نو جدید را به همه شما تبریک می‌گویم.
می‌خواستم از این فرصت برای ابراز بهترین آرزوهایم برای مردم ایران استفاده کنم. برای تعدادی از همکارانم فرصت خیلی عالی بود که چند هفته پیش با رهبر اپوزیسیون ایران خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا دیدار کنند.
دیدگاه خانم رجوی برای یک ایران دمکراتیک، احترام به آزادیهای مذهبی و لغو حکم اعدام که یک لکه ننگی بر پیشانی رژیم حاکم بر ایران است، دیدگاهی است که بسیاری از ما در آن شریک هستیم و به آن امید داریم.
توافق هسته‌ای نباید ما را به این نقطه برساند که چشمهایمان را به اعدامها و سوء رفتارهایی که بلاوقفه در ایران ادامه دارد ببندیم.
یکبار دیگر بهترین آرزوهایم را برای همه شما در سال نو و برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک را به شما تقدیم می‌کنم.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar