onsdag 30 mars 2016

خامنه‌ای در یک حمله بی‌سابقه رفسنجانی را به خیانت متهم کرد

ولی‌فقیه ارتجاع روز چهارشنبه 11فروردین 95 به بهانه دیدار با مداحان به صحنه آمد تا ضمن پاسخگویی به حملات اخیر باند رفسنجانی و حسن روحانی، در تنگنای بحرانها به‌ویژه بحران منطقه‌یی، با حمله به باند رفسنجانی و دفاع از نمایش موشکی به نیروهای داخلی و برون مرزیش روحیه بدهد.
خامنه‌ای با اشاره به رفسنجانی تحت عنوان «کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می‌دانند و نه موشک» ، در شدیدترین حمله به رفسنجانی گفت: «اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسأله است؛ ولی اگر از روی آگاهی باشد خیانت است».
خامنه‌ای ادامه داد: «اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسأله است؛ ولی اگر از روی آگاهی باشد خیانت است».
خاطر نشان می‌شود هاشمی رفسنجانی روز 5فروردین در توئیت خود نوشته بود: «دنیای فردا دنیای گفتمانهاست نه موشکها».

خامنه‌ای در این دیدار هم چون زمانی که بر سر دوراهی خوردن یا نخوردن زهر اتمی‌ مانده بود، به سیاست زدن به نعل و میخ پناه برد.
سایت خامنه‌ای با نقل این قسمت از حرفهای او نوشت: «ایشان با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلوماسی و مذاکره سیاسی بجز چند استثنا افزودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفتگو مخالفیم، ما می‌گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود».

خامنه‌ای به‌رغم ابراز نگرانی جامعه جهانی از نمایش موشکی رژیم، گفت: «دشمنان مدام در حال تقویت موشکهای خود هستند. در این شرایط، چطور می‌گوییم روزگار موشک گذشته است».

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش، به تنفر گسترده جوانان از رژیم بر اثر تاثیرپذیری عمیق از پیشتازان مقاومت ایران و گرفتاری نظام ولایت در بحران سرنگونی، اعتراف کرد. سایت خامنه‌ای در مورد این قسمت از اظهاراتش نوشت: «ایشان مقابله با تلاش دشمنان برای تضعیف باورهای جوانان را ضروری دانستند و افزودند: تلاش می‌شود باور جوانان به اسلام و کارآمدی نظام اسلامی تضعیف شود و حتی تداوم حیات جمهوری اسلامی، ناممکن القا شود».
خامنه‌ای برای جلوگیری از ریزشهای بیشتر در میان مزدورانش، به مداحان پناه برد و گفت: «مستمعین خود را به انسانهایی امیدوار، پرتلاش و کارآمد تبدیل کنید و هدایت مردم و بیداری و بصیرت افزایی را مهمترین وظیفه خود بدانید».


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar