söndag 27 mars 2016

برآشفتگی رژیم ایران از افشای همکاری آن با القاعده در حادثه تروریستی ۱۱سپتامبر

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس امروز یکشنبه 8فروردین 95 برآشفتگی آخوندها را از افشای همکاری رژیم ایران با القاعده در جریان حملات تروریستی 11سپتامبر ابراز کرد و نوشت: ”با ادعای دخالت ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر، مبلغ غرامت آمریکا از ایران به بیش از 21 میلیارد دلار افزایش یافت “.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: روزنامه «الشرق‌الأوسط» چاپ لندن، در دو گزارش سریالی، صفحاتی از حکم دادگاهی در نیویورک علیه ایران در خصوص پرونده «11سپتامبر 2001» را منتشر کرد و نوشت در حکم دادگاه به نام سه نهاد و شخصیت ایرانی مشخصاً اشاره شده است. الشرق‌الأوسط که روزنامه‌یی سعودی است و با پیگیری این مسأله تلاش می‌کند بگوید ایران عامل حوادث 11سپتامبر است، در شماره اول گزارش خود (جمعه 25مارس) نوشت: جرج دانیلز قاضی دادگاه نیویورک، تهران را به پرداخت جریمه 10 میلیارد و 700میلیون دلاری محکوم کرده که با احتساب سود دورة ماقبل صدور حکم که سالانه 9 درصد است بیش از 21 میلیارد دلار می‌شود.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: الشرق‌الأوسط آنچه آن را «سند» خواند، در این دو گزارش منتشر کرد که شامل بخشی از «شهادت (دو عامل) آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سازمان سیا) و حکم دادگاه» است که در آن علیه ایران، حزب‌الله و برخی مقامات عالی ایران شهادت [دروغ] داده شده است».

خاطرنشان می‌شود بروس تیفت مسئول سابق عملیات سری و رئیس یکان آژانس اطلاعات مرکزی در مصاحبه با شرق الاوسط فاش ساخت رژیم ایران در حوادث 11سپتامبر حمایت لجستیکی کرد و به تروریستها پناهگاه امن داد، کما این‌که در طراحی این عملیات نیز شرکت داشت. طی این پروسه با عناصر ارشد ”القاعده“ نیز ارتباط داشت.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar