torsdag 28 mars 2019

وحشت رژیم از مردم سیل‌زده و مجاهدین

  • 1398/01/08
روحانی در میان چند حلقه از محافظان و عوامل امنیتی‌اش به استان سیل‌زده گلستان رفت تا به خیال باطل آتش خشم مردم را فرونشاند.
روحانی که بعد از فاجعه سیل اخیر و افزایش نفرت عمومی از حکومت آخوندی بیش از هر زمان دیگر در وحشت از پیوند مردم به جان آمده با مجاهدین به‌سر می‌برد در سفر به گلستان هم دغدغه مجاهدین رهایش نکرد و با اشاره به طرح تروریستی شکست‌خورده رژیم در گردهمایی مقاومت در پاریس در سال گذشته، نوحه‌سرایی کرد.
آخوند روحانی: «من در همین دوره تحریم رفتم اروپا. آمدند یک حادثه‌ای درست کردند توی اروپا که حالا نمی‌خواهم توضیح بدهم که این حادثه را چگونه ساختند که قانع کنند سفر رئیس‌جمهور ایران به اروپا لغو بشود».
از سوی دیگر روحانی با شیادی تلاش کرد حضورش در گلستان را نشانه همبستگی مردم و دیکتاتوری قلمداد کند.
آخوند روحانی: «مردم خوشحالند راضی هستند از این‌که مسئولان در کنار اونها هستند دولت در کنار اونهاست».
اما برخورد مردمی که خود با دست خالی سیل را مهار کرده بودند، فریبکاری او را باطل کرد.
یک خانم هموطن معترض سیل‌زده خطاب به آخوند روحانی: «گرانی کم بود؟ این سیل چی بود؟ کی باید جواب بده؟ تمام زندگیم از بین رفت. ۲تا بچه دارم... کی باید جواب بده»؟
جوانان آگاه و دلیر ترکمن در یک کار همبسته شبانه‌روزی در غیاب حکومت و نیروهای مختلف نظامی و امدادی‌اش با کیسه شن و بیل، سدی به طول بیش از ۴کیلومتر در برابر سیلاب ساختند که کاری غیرممکن می‌نمود.
در شیراز هم توده‌های مردم زحمت‌کش در یک حرکت عظیم جمعی محلات خود را از سیل و آثار آن پاکسازی کردند در حالی‌که نیروهای سرکوبگر و مسلح رژیم با زرهپوش و تیربار در خیابان‌ها به گشت‌زنی می‌پرداختند.
همان‌طور که می‌بینید در این صحنه‌ها هیچ اثری از نیروهای پاسدار و ارتشی که از روز ۲۸اسفند برای کنترل اوضاع به منطقه اعزام می‌شوند، نیست.
حتی توزیع غذا و وسایل زندگی هم توسط نیروهای خودجوش مردمی صورت می‌گیرد و در این صحنه هم از نهادهای حکومتی مانند هلال احمر و بنیادهای غارتگری که به نام امداد و مستضعفان و غیره به وجود آمده‌اند، اما به کام آخوندهای حاکم و پاسداران هستند، خبری نیست.
بی‌سبب نیست که آخوندها از وحشت پیوند خشم مقدس توده‌های تحت ستم با مجاهدین آن‌چنان به وحشت افتاده‌اند که مکرراً نهادهایشان برای مقابله با مجاهدین از یکدیگر کمک می‌خواهند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar