onsdag 28 augusti 2019

اعدام جنایتکارانه حمیدرضا درخشنده، کسی که امام جمعه جنایتکار کازرون را به مجازات رساند


رژیم جنایتکار آخوندی سحرگاه امروز چهارشنبه ششم شهریور حمیدرضا درخشنده کسی که امام جمعه رژیم در کازرون را به مجازات رساند در ملأعام اعدام کرد.
حمیدرضا درخشنده آخوند جنایتکار محمد خرسند، امام جمعه خامنه‌ای در کازرون را بامداد روز چهارشنبه ۸خرداد در مقابل منزلش به هلاکت رساند.

وی پس از به هلاکت رساندن این دژخیم طی پیامی گفته بود:
«ملت عزیر، ملت ایران دور همتان بگردم، دور مستضعفین بگردم. دور آنهایی که شب ندارین نان بخورید. دور آنهایی بگردم که قسط و وام بیمارتان کرده.
دلیلش خدمت شما عرض شود. یک سری چیزهایی شنیده بودم و دیده بودم از بی‌عدالتی، از بی‌عدالتی. حتی خودم هم میرفتم آنجا حالا بگذریم انشاءالله تو یک فضایی برایتان توضیح می‌دهم.
می‌دیدم صدها صدها مورد از این می‌دیدم. چقدر بخرم، چقدر به مستضعف بدهم. میرفتم این جنایتها را می‌دیدم.
ما چاقوکش نیستیم جهت اطلاع بهتان بگم اولین بارم بودم. دوستان بدانید همه می‌شناسند من را، چاقو کش هم نبودم. حکم حکم قرآن....».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar