onsdag 28 augusti 2019

شخصیتها و مراکز و مؤسسات سیاسی و کارشناسی آمریکا: باید تهدیدهای خطرناک رژیم ایران را محکوم کرد


به‌دنبال تهدید اعضای بنیاد دفاع از دموکراسیها توسط رژیم ایران، جیمز جی کارافانو معاون بنیاد هریتیج گفت باید تهدیدهای خطرناک رژیم ایران را محکوم کرد.
وی گفت:
«فارغ از دیدگاه‌‎هایتان نسبت به ایران، برجام، و بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها؛ فارغ از این‌که جمهوریخواه هستید یا دموکرات؛ فارغ از این‌که حامی ترامپ هستید یا نیستید؛ و فارغ از این‌که راست‌گرا، چپ‌گرا، یا متمایل به مرکز هستید، همه ما باید بدون هیچ‌گونه تردید یا ملاحظه تهدیدهای خطرناک رژیم ایران را محکوم کنیم. ما همه آمریکایی هستیم و رژیم ایران با این کار همه ما را تهدید کرده است.»
ارون دیوید میلر، مذاکره‌کننده پیشین وزارت‌خارجه در امور خاورمیانه و مشاور وزیران خارجه آمریکا گفت:
«در حالی که دوستان و همکاران‌مان در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها از سوی رژیم ایران این بزرگترین حکومت پشتیبان تروریسم در جهان، تهدید شده‌اند، با افتخار در کنار آنها ایستاده‌ایم. بهره‌گیری از تحلیلگران و پژوهشگران بسیار برجسته بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در شبکه خبری الحره و ارائه طیف گسترده‌یی از دیدگاههای متعدد و گوناگون، همواره مایه خرسندی است.»
البرتو میگل فرناندز، دیپلمات پیشین ایالات متحده و رئیس کنونی شبکه‌های پخش خاورمیانه، شامل تلویزیون الحره، گفت:
«من تهدیدهای انجام شده توسط رژیم لاابالی و بی‌کفایت ایران بر ضد بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و مارک دوبوویتز را محکوم می‌کنم.»
نیکلاس برنز، معاون پیشین امور سیاسی وزیر خارجه آمریکا گفت:
«مرکز سایمون ویزنتال همبستگی کامل خود با بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و مارک دوبوویتز را اعلام می‌کند. جرم او فاش کردن اوباش‌گری رژیم ایران.»
مایکل المن، رئیس برنامه منع گسترش و سیاست هسته‌یی در مؤسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک گفت:
«رژیم ایران تهدید غیرقابل‌قبولی را علیه یک مؤسسه پژوهشی آمریکایی مطرح کرده است. ما این اقدام را به‌شدت محکوم کرده و در کنار دوستان‌مان در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها می‌ایستیم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar