söndag 1 september 2019

تجمع و حرکتهای اعتراضی در شهرهای میهن


تجمع معلمان حق‌التدریسی مقابل مجلس ارتجاع
صبح امروز جمعی از معلمان حق‌التدریسی مقابل مجلس تجمع اعتراضی برگزار کردند. معلمان در اعتراض به وضعیت شغلی خود خواهان تبدیل وضعیت، استخدامی و بهبود وضعیت معیشت خود شدند.

اعتراض کارگران فاز ۱۲پارس جنوبی
کارگران فاز ۱۲پارس جنوبی (پالایشگاه نهم) صبح امروز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده سالهای ۹۶و ۹۷در محوطه پالایشگاه تجمع کردند.
کارگران معترض گفتند: بارها به نهادهای مختلف مراجعه کرده‌ایم و خواستار پرداخت معوقات مزدی خود شدیم. ولی تاکنون مطالباتمان پرداخت نشده است

قزوین: ‌تجمع کارگران کنتور سازی
جمعی از کارگران کارخانه «کنتور سازی» قزوین صبح امروز در اعتراض به اخراج و بلاتکلیفی شغلی، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. یکی از کارگران گفت:‌ شرایط تولیدی در کارخانه کنتورسازی فراهم است و از این‌که چرا هیچ تولیدی در کارخانه آغاز نمی‌شود و چرا گرداننده کارخانه سعی در تعطیلی کارخانه دارد، باخبر نیستیم.


تجمع اعتراضی در ایوان در استان ایلام
جمعی از شهروندان ساکن شهرستان ایوان، در اعتراض به صدور مجوز بهره‌برداری از یک معدن و از بین بردن طبیعت منطقه، مقابل استانداری رژیم در ایلام تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان گفتند؛ به‌رغم پیگیریهای مستمر و مراجعات مکرر به دستگاههای مربوطه، تاکنون نتیجه ملموسی حاصل نشده است.

یورش مأموران سرکوبگر به بندر کرگان در استان هزمزگان
مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه به ساکنان بندر کرگان در استان هرمزگان یورش بردند. به‌گفته هموطنان بلوچ ساکن در این مناطق دلیل این همه لشکرکشی فلج کردن تنها راه معیشت مردم این منطقه است که از روی ناچاری و فقر و بیکاری به شغل کاذب سوختبری روی آورده‌اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar