måndag 2 september 2019

عکاظ عربستان سعودی:‌ اسناد اعدام ۳۰هزار زندانی در ایران


روزنامه عکاظ عربستان در انعکاس نمایشگاه قتل‌عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ در شهرداری منطقه یک پاریس نوشت:‌ اسناد اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی توسط آخوندها افشا می‌شود.
مقاومت ایران در کنفرانسی تحت عنوان «عدالت برای قربانیان» که به میزبانی شهرداری پاریس در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد دست داشتن آخوندها در قتل‌عام سال ۶۷ را افشا کرد و در یک نمایشگاه عکس، قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی ایرانی را مستند نمود.
در این کنفرانس شهادت ها، اسناد و تصاویر این قتل‌عام که به فتوای خمینی انجام شد ارائه گردید
در این قتل‌عام، زندانیانی که حکم حبس برای آنها صادر شده بود و در حال گذراندن محکومیتشان بودند در زندانهای مختلف ایران توسط هیأت مرگ اعدام شدند
در این قتل‌عام بیش از سی هزار زندانی سیاسی که اغلب آنها از اعضای سازمان مجاهدین خلق بودند اعدام شدند.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، طی پیامی به این کنفرانس گفت «۳۱سال از آن قتل‌عام گذشته ولی کسانی‌که مرتکب آن کشتارها شده‌اند هم‌چنان در بالاترین مناصب این رژیم هستند.
در حاشیه این نمایشگاه فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس خواستار محاکمه سران رژیم ایران که در آن قتل‌عام دست داشته‌اند، شد و سخنرانان دیگر به پیگرد و محاکمه کسانی‌که در این جنایت بزرگ دست داشته‌اند فراخواندند. به‌خصوص کسانی‌که هم‌چنان بالاترین مناصب را در حکومت ایران دارند و مرتکب جنایات مشابهی علیه مردم ایران و خلقهای منطقه می‌شوند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar