fredag 6 september 2019

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت آغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران


عطر بهار میلاد سازمان مجاهدین خلق ایران و نوید فرا رسیدن بهاران ایران‌زمین این زیباترین وطن، مشام مردم ایران را نوازش داد.
کانون‌های شورشی از آذربایجان شرقی(تبریز) و آذربایجان غربی(ارومیه) تا زنجان و همدان و ایلام و فارس(شیراز) و سیستان و بلوچستان و چند نقطه تهران بزرگ، در سرآغاز پنجاه و پنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران با فعالیت‌های دلیرانه خود، نوید استمرار رزم و مبارزه برای طلوع آزادی در ایران زمین و سرنگونی رژیم ضدبشری حاکم را به جای جای میهن بردند.

سازمان مجاهدین خلق ایران، پایداری تاریخی مردم ایران را در خود ذخیره و بارور کرده است و من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم که این سازمان پرچمدار طرح رهایی جامعه ایران از استبداد و تبعیض و بی‌عدالتی است و امیدهای حقیقی مردم ایران برای یک آینده پرشکوه را محقق خواهد کرد.
این طرح، موضوع مبارزه ۵۴ساله مجاهدین است. این طرح، هدف خونهای ۱۲۰هزار تن از رشیدترین فرزندان مردم ایران است. این طرح هدف رنج و شکنج صدها هزار زندانی سیاسی و داغ و درد میلیون میلیون مخالفان تحت سرکوب است. چکیده طرح مجاهدین آزادی و برابری است.
مجاهدین برخلاف یک‌سو نگری دیدگاهها و مکاتب متضاد در دو قرن گذشته، هم کسب آزادی را هدف خود قرار داده‌اند؛ هم برابری. هم برای گسستن بندهای اختناق به‌پا خاسته‌اند؛ هم برای رفع تبعیض و بی‌عدالتی.
فدیه و فداهای بزرگی که این سازمان در چهل سال گذشته در نبرد برای آزادی تقدیم کرده است، نام مجاهدین را مترادف کلمه آزادی کرده است. در عین‌حال این جنبشی است برای نفی ستم‌ و بهره‌کشی.
(قسمتی از سخنرانی مریم رجوی در جشن سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین در اشرف ۳)

تهران - پل ذوالفقار - نصب بنر محمد حنیف نژاد از  پل - کانون شورشی ۱۴۸ -شهریور ۹۸
اعضای شجاع کانون شورشی ۱۴۸ تهران با نصب بنری حاوی تصویر بنیانگذار کبیر سازمان مجاهدین خلق ایران، محمد حنیف‌نژاد، بر پل عابر پیاده ذوالفقار، پنجاه و پنجمین سالروز میلاد سازمان مجاهدین را گرامی‌ داشتند.

تبریز - جاده تبریز مرند - نصب بنر بزرگ آرم سازمان مجاهدین بمناسبت شروع پنجاه و پنجمین سال تاسیس سازمان - کانون شورشی ۵۲۲ -شهریور ۹۸
اعضای دلیر کانون شورشی ۵۲۲ تبریز نیز در گرامی‌داشت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین، اقدام به نصب بنر آرم مجاهدین بر پل جاده تبریز - مرند کردند، بر این بنر جمله آغاز پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی‌باد به‌چشم می‌خورد.

زنجان - جاده زنجان تهران - نصب آرم سازمان بمناسبت شروع پنجاه و پنجمین سال تاسیس سازمان - کانون شورشی ۲۹۸ - شهریور۹۸
در زنجان نیز اعضای بی‌باک کانون شورشی ۲۹۸ این شهر، با نصب آرم سازمان پرافتخار مجاهدین، در جاده زنجان تهران، آغاز پنجاه و پنجمین سالروز تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی داشتند.

تهران - اتوبان شریعتی - نصب بنر بزرگ مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران از پل - کانون شورشی ۷۲۶   شهریور۹۸
در تهران همچنین اعضای دلیر کانون شورشی ۷۲۶ پایتخت طی یک عملیات ضداختناق، بنر بزرگی از تصویر مسعود رجوی، رهبر مقاومت ایران و فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران را بر پل عابر پیاده اتوبان شریعتی نصب کردند، زیر این بنر شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» برجسته شده بود.

تهران -  بزرگراه تهران دماوند- نصب بنر بزرگ مسعود رجوی از پل -  کانون شورشی ۸۷۸ - شهریور ۹۸
اعضای شجاع کانون شورشی ۸۷۸ پایتخت نیز بنر بزرگی از رهبر مقاومت ایران با زیرنویس «آغاز پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی باد» را بر پل بزرگراه تهران دماوند نصب کردند.

تهران - اتوبان رسالت - نصب بنر بزرگ مریم رجوی از پل - کانون شورشی ۱۰۵  شهریور ۹۸
قهرمانان عضو کانون شورشی ۱۰۵ تهران بزرگ نیز بنر بزرگی از مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با زیر نویس «مریم رجوی: هرکس آزادی ایران را می‌خواهد باید برای سرنگونی رژیم آخوندی به‌پا‌خیزد» را در اتوبان رسالت، نصب کردند.

ارومیه - پل جنب مسجد منتظر - نصب بنر بزرگ مریم رجوی از پل - کانون شورشی ۳۵۴  شهریور۹۸
اعضای دلیر کانون شورشی ۳۵۴ ارومیه نیز اقدام به نصب بنر بر پل جنب مسجد منتظر این شهر کردند. بر این بنر، تصویر بزرگی از مریم رجوی و جمله‌ «ایران این زیبا‌ترین وطن را دوباره می‌سازیم» بچشم می‌خورد.

ایلام -  میدان ارغوان- نصب بنر مریم رجوی - کانون شورشی ۲۴۵  شهریور۹۸
اعضای کانون شورشی ۲۴۵ ایلام نیز در یک عمل شجاعانه، بنر بزرگی از تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با زیرنویس «ایران آزادی با مریم رجوی» را در میدان ارغوان این شهر نصب کردند.

شیراز- بدست گرفتن آرم سازمان مجاهدین خلق ایران و پوسترهایی از حنیف کبیر و مسعود و مریم رجوی - کانون شورشی ۷۰۰ -شهریور۹۸
اعضای کانون شورشی ۷۰۰ شیراز نیز سالگرد تاسیس سازمان را با بردست بلند کردن آرم سازمان مجاهدین خلق ایران و پوسترهایی از حنیف کبیر و مسعود و مریم رجوی گرامی داشتند.

زنجان - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور ۹۸
جمعی از اعضای دلیر یکی از کانونهای شورشی زنجان در یک حرکت جمعی زیبا، که در ارتفاعات این شهر اجرا شد، با استفاده از لباسهای متحد‌الشکل ، طی آیینی با بلند کردن بنر آرم سازمان، و بلند کردن دستهایشان با علامت پیروزی شعار داده، پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را تبریک گفتند. اعضای این کانون شورشی همچنین بنری از تصویر رهبر مقاومت را برافراشته با حرکت دادن آرمهای سازمان مجاهدین، شعار دادند « درود بر رجوی – سلام بر مجاهد» و برای ادامه راه و سرنگونی این رژیم پلید، با حاضر حاضر گفتن پیمان بستند.

همدان - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور ۹۸
اعضای شجاع یکی از کانونهای شورشی در همدان نیز با اجرای آیینی، سرود سازمانم، سازمانم، ای امید و آرمانم، از فروغ روشن تو، پر شرر گشته شبانم... را خوانده، با ادای احترام نظامی و مشتهای گره کرده، شعار «مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی» سردادند و با حاضر حاضر گفتن جمعی بر ادامه راه تا سرنگونی رژیم آخوندی پیمان بستند. این آیین با لباسهای متحد‌الشکل به اجرا در آمد.

تهران - اجرای آیین های ابتکاری اعضای دلیر کانونهای شورشی - شهریور۹۸
در تهران نیز اعضای بی‌باک یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب آرم سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی در کنار آرم نصب شده با سلام نظامی ادای احترام کرد.

قائمشهر- بالا بردن بنر بزرگی شامل پوسترهای مسعود و مریم رجوی و حنیف کبیر - شهریور ۹۸
در قائمشهر نیز اعضای شجاع یکی از کانونهای شورشی بنر بزرگی شامل پوسترهای مسعود و مریم رجوی و حنیف کبیر و همچنین آرمهای سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، را بر دست بلند کرده، با علامت پیروزی این روز تاریخی را گرامی‌ داشتند. بر تراکتی که در دست یکی از اعضای این کانون بود، نوشته «برای سرنگونی خامنه‌ای قاتل، حاضر حاضر حاضر» نقش بسته بود.

سیستان و بلوچستان - بدست گرفتن پوستر بنیانگذاران سازمان مجاهدین و مسعود رجوی- شهریور ۹۸
اعضای دلیر یکی از کانونهای شورشی سیستان و بلوچستان نیز با بردست گرفتن پوستر بنیانگذاران سازمان مجاهدین و مسعود رجوی، بر سازمان مجاهدین خلق ایران درود فرستادند.

تهران - بلند کردن آرم سازمان و پنجاه وپنجمین سالگرد تاسیس سازمان -کانون شورشی ۱۰۰ شهریور ۹۸ 
در تهران نیز اعضای کانون شورشی ۱۰۰ با بردست بلند کردن آرم سازمان و جمله آغاز پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی باد، این روز تاریخی را بزرگ داشتند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar