fredag 27 september 2019

حلق‌آویز زندانیان همزمان با سخنرانی روحانی در مجمع عمومی ملل متحد - اعدام ۱۰زندانی از جمله یک زن در سوم و چهارم مهر در کرج، سنندج و ارومیه


فاشیسم دینی حاکم بر ایران، همزمان با اجلاس مجمع عمومی ملل ‌متحد و حضور آخوند روحانی رئیس جمهور این رژیم در ملل متحد، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم مهر ماه ۱۰زندانی از جمله یک زن را در زندانهای گوهردشت کرج، سنندج و ارومیه حلق‌آویز کرد.
بامداد امروز پنجشنبه چهارم مهرماه لیلا زرافشان توسط دژخیمان رژیم آخوندی در زندان مرکزی سنندج و رئوف آزادیخواه، شهاب‌الدین محمدپور و ابراهیم احمدی‌پور در زندان ارومیه اعدام شدند. روز چهارشنبه سوم مهر ماه نیز ۶زندانی در زندان گوهردشت کرج حلق‌آویز شدند.
استمرار اعدامهای دستجمعی و خودسرانه توسط رژیم آخوندی حتی در زمان حضور آخوند روحانی در نیویورک و اجلاس ملل متحد، بیانگر این حقیقت است که این رژیم تنها با شکنجه و اعدام و سرکوب بر سر کار است و حتی یک روز نمی‌تواند این روند جنایتکارانه و قرون‌وسطایی متوقف کند.
مقاومت ایران بار دیگر دبیرکل، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر ملل ‌متحد و کلیه مجامع مدافع حقوق‌بشر را به محکومیت اعدامهای دستجمعی و خودسرانه توسط رژیم ایران فرا می‌خواند و بر ضرورت اخراج این رژیم از ملل ‌متحد و ارجاع پرونده جنایات این رژیم به شورای امنیت و محاکمه سردمداران آن تأکید می‌کند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ مهر۱۳۹۸(۲۶سپتامبر۲۰۱۹)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar