söndag 29 september 2019

نیویورک - سخنرانی سنابرق زاهدی در تظاهرات نه به آخوند روحانی


با سلام و درود به همهٔ شما و با درود به عزم جزم‌تون و با حضور در این صحنهٔ سیاسی بسیار جدی علیه رژیم آخوندی اگر اجازه بدین من می‌خواهم قبل از هر چیز یک نگاهی بکنم به گذشتهٔ خودمان که از چه مراحلی عبور کردیم و الآن در چه نقطه‌یی هستیم. یعنی از این فرصت از این فرصت زیبا استفاده کنیم یک مقدار به‌قول معروف بخوانیم گذشته خودمان را. ۴۰سال قبل خمینی با درهم آمیختن مرجعیت مذهبی و رهبری انقلاب و ریاست دولت و حاکمیت سیاسی متمرکزترین نظام سیاسی و دیکتاتوری مطلقه تحت عنوان ولایت‌فقیه را بنیان گذاشت. اکنون دیگر کسی تردید ندارد که خمینی مهمترین پروژهٔ خود را حذف نهایی مجاهدین از صحنه قرار داده بود. چون اونها را هماورد خودش می‌دید در همان سالهای اول به‌صورت محرمانه به عواملش دستور داد که مجاهدین را نابود کنید فراموش نکرده‌ایم حکم آخوند جنایتکار علامه قاضی بم را که در سال ۵۹ یعنی یک سال بعد از به حاکمیت رسیدن خمینی با امضا و مهر خودش نوشت: «به فرمان امام خمینی مجاهدین خلق مرتدین و از کفار بدترند، هیچ‌گونه حرمت مالی ندارند جانی هم جانی هم ندارند». این کد این آخوند جنایتکار بود بعد می‌رسیم به اعدامهای اوایل دههٔ ۸۰ در هر شب صدها نفر تا قتل‌عام ۶۷ که خمینی صریح گفت دشمنان اسلام یعنی مجاهدین خلق را نابود کنید به‌لحاظ حقوقی نابودی یعنی نسل‌کشی به همین دلیل شما می‌دانید که بسیاری از حقوقدانها معتقدند که قتل‌عام ۳۰هزار نفر در سال ۶۷ فراتر از جنایت علیه بشریت است و از مصادیق بارز نسل‌کشی است
پس از ۱۷ژوئن ۲۰۰۳ بسیاری از دوستان مجاهدین و مقاومت ایران با تأسف پایان کار مجاهدین رو به نظاره نشسته بودند فکر می‌کردن که کار مجاهدین تموم شد. ۱۲دولت و قبل از همه ایالات متحده آمریکا در عراق عزم جزم کرده بود که مجاهدین را با نابودی نرم از بین ببرند در مقابل ما نبرد عظیم سیاسی حقوقی رو پیش بردیم و با پیروزی شگرف در تمامی دادگاهها در اروپا و آمریکا حقانیت و مشروعیت سیاسی مجاهدین و مقاومت ایران رو علاوه بر عرصهٔ سیاسی در عرصهٔ قضایی هم مهر کردیم. نبرد همه‌جانبهٔ مقاومت با رهبری و هدایت خواهر مریم و عبور دادن کشتی اشرف در توفان سهمگین عراق و تمامی منطقه بالاترین و برجسته‌ترین کارزار این مقاومت بود که بی‌تردید یکی از فرازهای بزرگ نبرد اراده‌ها در آغاز قرن بیست و یکم بود از یک‌سو آمریکا رژیم دولت دست نشاندهٔ عراق همه با هم با حمایت سازمان ملل و از طرف مقابل یک جنبش مردمی مستقل و مظلوم و تنها البته شرح این هجران و این خون جگر این زمان بگذار تا وقت دگر. وقتی زمانش برسه باید جزئیات اینها را برای تمام خلق و تمام خلقهای جهان تعریف کرد و توضیح داد.
اما الآن سؤال این است که آن عنصر یا عناصری که با اتکای به اون مقاومت ایران توانسته در این سرفصلها این سرفصلها را با غرور و افتخار عبور کند چیست؟ بی‌تردید اولین عنصر ریشه داری این جنبش در اعماق تاریخ و خلق قهرمان ایران است که با استقلال همه‌جانبه تعریف می‌شود رهبر مقاومت ما مسعود رجوی در سال ۶۰در برنامهٔ شورای ملی مقاومت نوشت استقلال در مفهوم سیاسی اقتصادی نظامی و فرهنگی درس اول انقلاب ماست همین حضور شما یاران مقاومت نشانهٔ برجستهٔ همین ریشه داری است. پس از آن هم رهبری هوشیار فداکار قاطع در اصول و البته منعطف در تاکتیکها با برخورداری از یک اندیشهٔ درخشان انسانی و ضداستثماری این دومین عنصر پیروزی و پیشرفت ما و عبور ما از همهٔ این مهلکه‌ها بوده سومین عنصر کادرهای ارزنده و بی‌نظیر این مقاومت که شاید در تمامی تاریخ انسان کم نظیر باشند از هزاران هزار که بر طنابهای دار بوسه زدند و با عزم مافوق تصور دژخیم را در درون خودش منهدم کردند تا رزمندگانی که طی این سال‌ها همه جا و در تمامی شرایط بر مواضع خود ایستادن و پای فشردند و بهای آن را با جان و روان خود پرداختند تا شمایان اشرف‌نشانها شمایی که شب و روز و سرما و گرما نمی‌شناسید راستی که به‌قول امام حسین به یاران خودش رهبری ما هم در این زمان یارانی با وفاتر از شما در هیچ گروه و سازمان در این دوران ندیده است. بنا بر این درود بر همهٔ شما.
اما اکنون در چه نقطه‌یی هستیم اجازه بدین چندتا نکته هم در بارهٔ وضعیت کنونی خودمان بگویم . اکنون ما در نقطه‌یی هستیم که خاتمی خائن می‌گوید اگر اصلاح‌طلبان نجنبند و اگر خامنه‌ای به آنها لطف نکنه، براندازان خواهند برد، براندازان یعنی همین شماها. (شعار)
بعد حجاریان، تئوریسین اصلاح‌طلبان قلابی همین چند وقت قبل خطاب به جناح رقیب نوشت اگر انتخابات آزاد در ایران برگزار شود نه تو مانی و نه من. گفت که از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا اثری نخواهد بود. این حرفی بود که ما طی این دهه‌ها همواره می‌گفتیم و تکرار می‌کردیم الآن خودشون می‌گن. پاسدار قاسمی پاسداری که در واقع تئوریسین شکنجه و جنایته، اعلام کرد که مجاهدین در همهٔ ارگانها و حتی خانه‌های ما نفوذ دارند و صریحاً گفت که مریم رجوی در تمام خانه‌های ما نفر داره. اکنون دیگر همهٔ سران رژیم مجبور شده‌اند اعلام کنند که به استراتژی سکوت در مورد مجاهدین پایان داده‌اند. در این شرایط که کانون‌های شورشی به‌عنوان تاکتیک محوری مقاومت تمامیت رژیم را دارند به آتش می‌کشند و مسیر سرنگونی رژیم رو هموار می‌کنند در این شرایط ما و شما در این جا و در صحنه‌های رزم سیاسی تمامیت رژیم را هر روز به چالش می‌کشیم ما با این مقاومتها و با این رنج و تلاشها و با همین هاست که دیگر هیچ‌کس فریب دو جناحه بودن رژیم را نمی‌خورد روحانی و ظریف چهرهٔ دیگر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی هستند این حقیقت را مقاومت ما طی این سال‌ها با درد و رنج بسیار و بالاخره پس از چهار دهه مقاومت و مجاهدت به ثبت داده است. به این دلیل است که حضور روحانی و ظریف همانند ظهور خامنه‌ای و قاسم سلیمانی است در سازمان ملل، سازمان ملل که برای حراست از صلح و امنیت جهانی تشکیل شده جایی نیست که پاسداران و رهبران جنگ و تروریسم و جنایت در اون جا حضور پیدا بکنند اونها بایستی از سازمان ملل اخراج شوند و اونها به سرنوشت محتوم و تاریخی خودشون باید سپرده شوند. حضور شما در این جا در واقع بیان همین حقیقته این عزم تک‌تک شما یاران مقاومت گواه روشن همین حقیقته بله بی‌تردید خورشید آزادی در سرزمین شیرو خورشید طلوع خواهد کرد و آخوندها و پاسداران عبرت تاریخ خواهند شد. بنابراین درود بر عزم جزم شما و درود بر تک‌تک شما . همه تون که این رزم رو این جا به پیش می برید و اعلام می‌کنید پایان تاریخی آخوندها اعم از خامنه‌ای و روحانی و ظریف و قاسم سلیمانی مرگ بر همهٔ اونها.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar