söndag 14 juli 2019

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- از دید رسانه‌ها / رویترز - العربیه - اسکای نیوز


خبرگزاری رویترز- ۲۲تیر۹۸ با انتشار تصاویری از گردهمایی سالآنهٔ مقاومت ایران در اشرف۳ نوشت: مراسمی در اشرف ۳ محل استقرار سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی بر گزار شد.
در این مراسم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، سناتور جو لیبرمن و رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در مراسم اشرف ۳ سخنرانی کردند.
خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۹۸
خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۹۸
تلویزیون العربیه – ۲۲تیر ۹۸: اجلاس سالانه مقاومت ایران امسال برای اولین بار در اشرف۳ که مقری که مجاهدین خلق در آلبانی ساخته‌اند، با حضور شخصیتهای خارجی بر گزار شد. شرکت‌کنندگان بعد از استماع گواهیهای زنده‌ای از نقض حقوق‌بشر در ایران، بر ضرورت حمایت از مقاومت ایران تأکید کردند
شهردار یکی از شهرهای فرانسه گفت:‌ آنچه که ما باید انجام بدهیم بیان موضع و افزایش تلاشهایمان است، چرا که آنچه امروز درباره مقاومت شنیدیم، یک شروع جدید است و الآن باید تمام‌عیار از آن حمایت کرد.


تلویزیون اسکای نیوز – ۲۲تیر ۹۸: اپوزیسیون ایران گردهمای خود را در آلبانی با حضور شخصیتهای سیاسی خارجی و عربی ادامه می‌دهد. در جریان این گردهماییها نمایشگاهی از نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران تشکیل شده است.
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گفت: پیام این اجلاس که در مقر مجاهدین برگزار می‌شود بیان آمادگی مجاهدین و مردم به ستوه آمده ایران برای سرنگونی رژیم است. این رژیم مرحله پایانی خودش را سپری می‌کند. وضعیت رژیم بسیار وخیم است و با جامعه‌ای خشمگین و ناراضی و یک جامعه انفجاری مواجه است. در این اجلاس صدها تن از شخصیتهای سیاسی از کشورهای مختلف جهان از آمریکا تا اروپا و حضور دارند و پیام مشترک همه آنها این است که راه‌حل سرنگونی این رژیم و جایگزینی آلترناتیو دموکراتیک این رژیم است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar