söndag 28 juli 2019

سناتور جان کورنین: باید از ایرانی آزاد و دموکراتیک حمایت کرد


سناتور جمهوریخواه جان کورنین از تگزاس که عضو کمیته قضایی و اطلاعات و کمیته امور مالی سنای آمریکاست طی مقاله‌یی در واشنگتن تایمز از ایرانی آزاد و دموکراتیک حمایت کرد.
واشنگتن تایمز۵مرداد۹۸:
رژیم ایران یک نفوذ منطقه‌یی بی‌ثبات کننده و خطرناک دارد. رژیمی که حقوق احاد مردم را سرکوب می‌کند و آنها را در معرض سوءاستفاده انسانی قرار می‌دهد.
رژیم ایران به‌عنوان بزرگترین حامی ترور سازمانهای تروریستی را که جنگ‌افروزی می‌کنند و چند دهه است ثبات منطقه‌یی را تضعیف می‌کنند تأمین مالی می‌نماید.
در عین‌حال مهم است که مشخص باشد مردم ایران بزرگترین قربانی این رژیم بیرحم هستند و طی نسلهایی، از آخوندها رنج کشیده‌اند اما به این مبارزه آنها توجهی نشده است.
-من می‌خواهم همان پیام پمپئو وزیر خارجه آمریکا را تکرار کنم که سال گذشته در کتابخانه ریگان عنوان کرد و گفت پیامی به مردم ایران دارم، آمریکا شما را می‌شنود و از شما حمایت می‌کند، آمریکا با شماست.
-من بر این اعتقادم که بایستی از استراتژی فشار حداکثری علیه رژیم ایران حمایت کرد.
-با این استراتژی می‌توان آزادی و حقوق آحاد مردم را ارتقا داد و در عین‌حال هر گام لازم را برای آزادی آنها از دست این رژیم سرکوبگر برداشت.
-من به‌طور خستگی‌ناپذیری با کنگره و دولت کار کرده‌ام تا این هدف را محقق کنم.
-من قانون انزوای اقتصادی سپاه پاسداران را به کنگره معرفی کردم که تحریم‌های افزوده را بر سپاه پاسداران اعمال می‌کند.
-سپاه پاسداران به‌عنوان قوی‌ترین سازمان نظامی و امنیتی این رژیم عمل می‌کند و سرکوب در داخل و ترور در خارج را اداره می‌کند.
-آمریکا و متحدانش بایستی در مقابل مستبدان در ایران بایستند و هر کاری در توان دارند بکار گیرند تا بزرگترین جلودار و رژیم حامی تروریسم را عقب برانند.
-من مفتخرم که در حمایت از یک ایران آزاد بایستم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar