tisdag 30 juli 2019

رودی جولیانی: اپوزیسیون ایران به رهبری مریم رجوی می‌تواند رژیم ایران را سرنگون کند


شهردار رودی جولیانی طی مصاحبه‌یی اختصاصی با روزنامه عکاظ عربستان سعودی نسبت به تن‌دادن اروپایی‌ها به شانتاژ آخوندها هشدار داد. وی تأکید کرد رژیم ایران با ادامه دخالت‌های کنونی خود در کشورهای منطقه مرتکب یک «اشتباه مرگبار» می‌شود.
جولیانی قدرت مقاومت در تبعید ایران برای تغییر رژیم آخوندی را خاطرنشان ساخت و توضیح داد: مریم رجوی تنها کسی است که مردم ایران را با شایستگی و توانمندی تمام نمایندگی می‌کند. آنچه این اپوزیسیون نیاز دارد حمایت معنوی و اخلاقی از جانب ایالات متحده و کشورهای اروپایی و سایر کشورها در سراسر جهان است. آنها می‌توانند کارشان را به سرانجام برسانند و تنها چیزی که نیاز دارند حمایت معنوی است. همچنین مردم ایران می‌دانند که آنها می‌توانند رژیم تهران را سرنگون و یک دولت موقت که آنها را به دموکراسی رهنمون گردد، برپا نمایند.

روزنامه عکاظ ۷مرداد۹۸:
رودی جولیانی در پاسخ به سؤالی در مورد تحریم‌ها گفت: فکر نمی‌کنم ‌رژیم ایران تحریم‌ها را نادیده گرفته باشد زیرا تحریم‌ها ضربه‌ای قوی به آن وارد آورده. من همچنین شاهد تظاهرات داخل ایران و شعارهایی هستم که شهروندان سر می‌دهند، کما این‌که رانندگان تاکسی به‌دلیل نداشتن پول دست به اعتصاب زدند و پیش از آنها نیز معلمین به‌دلیل پرداخت نشدن حقوق بازنشستگی‌شان اعتصاب کردند. همچنین ما شاهد اعتصاب کشاورزان بودیم. واقعیت این است که کشور در یک وضعیت در هم ریخته قرار دارد و اقتصاد فروپاشیده است. تفاوت (تحریم‌های کنونی) در این است که تحریم‌های اعمال شده از سوی باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا به اندازه کافی قوی نبود. کما این‌که یک میلیارد و نیم پول به رژیم ایران پرداخت در حالی‌که مجبور به اینکار نبود. متعاقباً نیز رژیم ایران مبالغ فوق را به تروریستها داد. امروز شاهدیم که وضعیت اقتصادی رژیم به وخامت گراییده و نارضایتی مردمی که خواستار بهبود وضعیت معیشتی هستند دو چندان شده است. اگر ‌چه رژیم ایران لجبازی می‌کند ولی در حال حاضر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد تحریم‌های بیشتری را اعمال کرده و تنگنای اقتصادی را علیه این رژیم شدت بخشد و این برخلاف (سیاست) او با ماست که در دوره خود راه را در مقابل رژیم ایران باز کرد و به او سهل گرفت و رفتار امروز این رژیم نتیجه سیاست دولت سابق آمریکاست.
رودی جولیانی افزود: رئیس‌جمهور ترامپ به اروپایی‌ها فشار می‌آورد که به ما بپیوندند و کشورهای اروپایی که به شهروندان خود اجازه می‌دهند وارد تجارت و معامله با رژیم ایران بشوند به‌صورت غیرمستقیم یا چه بسا مستقیم به تروریسم و ترور یاری می‌رسانند. رژیم کنونی ایران یک رژیم تروریست و یک رژیم کشتار است. ضمن این‌که بیش از چند صد هزار تن از شهروندان ایرانی را به‌قتل رسانده، کما این‌که آمریکائیها و سعودیها و سوریها و یمنیها را کشته است و خلاصه همه را می‌کشد و هیچ چیز جز منافع و سلطه‌طلبی برایش اهمیت ندارد. آنها حتی برای ترور ما نیز طراحی کرده بودند و یک‌سال و نیم قبل رژیم یک گروه تروریستی را در تلاش برای انفجار کمپ اشرف که منهم در همانجا بودم اعزام کرد. پیش از آن نیز به یاد دارید که افرادی را برای انجام انفجار در گردهمایی اپوزیسیون در پاریس اعزام نمود. فرانسه می‌بایست تحریم‌ها علیه رژیم ایران را اعمال می‌کرد کما این‌که بایستی رژیم را محکوم می‌نمود زیرا آنها می‌خواستند در خاک فرانسه دست به ترور و قتل بزنند.
عکاظ: به‌نظر شما آیا دولتهای اروپایی که امروز به استمالت از ایران می‌پردازند به‌دنبال نزدیکی با ایران برای بازی‌کردن کارتی جدید در منطقه هستند؟
رودی جولیانی:‌ با رژیم ایران جز کشورهای اروپایی کسی به‌دنبال استمالت نیست. ما یعنی ایالات متحده برای اعمال فشار حداکثر به‌منظور جلوگیری از سیاست استمالت کار می‌کنیم. ما می‌توانیم کاری کنیم که اروپایی‌ها در قبال هر گامی که در این مسیر بر می‌دارند خجالت بکشند. آمریکا به وظیفه خود عمل کرده است و صدها هزار آمریکایی برای نجات اروپا جان خود را از دست داده‌اند.
برخی داده‌ها در مورد انگلستان خصوصاً با آمدن نخست‌وزیر جدید تغییر کرده است و نخست‌وزیر جدید انگلستان به ما توضیح داد که با پایداری و قدرت برای تضعیف رژیم مستبد ایران که تروریسم را در منطقه گسترش داده و آنرا تا اروپا نیز کشانده کار خواهد کرد.
همچینین می‌خواهم اضافه کنم که پیوستن فرانسه و آلمان به این طرح انگلستان خصوصاً فرانسه، رژیم ایران را در انزوا قرار خواهد داد و فرانسه نباید فراموش کند که روحانی وقتی برای اجرای عملیات ترور در خاک آن طراحی نمود به این کشور اهانت کرد. و من خشمگین بودم زیرا در این حمله خودم نیز به همراه سایر شرکت‌کنندگان در گردهمایی اپوزیسیون که در فرانسه برگزار شد هدف بودیم. آنها قصد داشتند همه شرکت‌کنندگان در این گردهمایی را به‌قتل برسانند.
عکاظ: ‌امروزه ایران به استفاده از هسته‌یی تهدید می‌کند. آیا بر این باورید که مقاومت ایران می‌تواند این رژیم را تغییر دهد؟
رودی جولیانی؛‌ اپوزیسیون ایران شامل شورای ملی مقاومت ایران است که از گروه‌های مقاومت ایران تشکیل شده. مریم رجوی تنها کسی است که مردم ایران را با شایستگی و توانمندی تمام نمایندگی می‌کند. همچنین باید یادآوری کرد که این «رژیم ترور» مردم ایران را می‌کشد و دستانش آلوده به خون بیش از ۳۰۰هزار ایرانیست. آنچه این اپوزیسون نیاز دارد حمایت معنوی و اخلاقی از جانب ایالات متحده و کشورهای اروپایی و سایر کشورها در سراسر جهان است. آنها می‌توانند کارشان را به سرانجام برسانند و تنها چیزی که نیاز دارند حمایت معنوی است. همچنین مردم ایران می‌دانند که آنها می‌توانند رژیم تهران را سرنگون و یک دولت موقت که آنها را به دموکراسی رهنمون گردد، برپا نمایند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar