fredag 31 maj 2019

بحران درون رژیم بر سر ماجرای وزیر قاتل و رابطه میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه

  • 1398/03/10
محمدعلی نجفی
محمدعلی نجفی
دو روز بعد از قتل فجیع میترا استاد توسط محمدعلی نجفی از کارگزاران ارشد حکومت آخوندی، بحران درونی رژیم و جنگ گرگها در مرداب سرنگونی بالا گرفته است.
کیهان خامنه‌ای با نگرانی از خراب شدن این فضیحت روی سر تمامیت نظام، خواهان جلوگیری از سوءاستفاده «ضد انقلاب» از این موضوع شده است. این در حالیست که یک رسانه باند خامنه‌ای با تیتر درشت و چاپ عکسی از نجفی این ماجرا را «شلیک به اصلاحات» توصیف کرده است.

تکذیب ناشیانه اطلاعات آخوندی درپی اظهارات دختر نجفی

به‌دنبال اظهارات دختر نجفی که به‌ نقل از پدرش از ارتباط میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران صحبت کرد، وزارت اطلاعات با سراسیمگی به تکذیب این ارتباط پرداخت.
دختر نجفی در دادسرای رژیم در تهران گفته بود: «میترا استاد با ارگانهای خاصی رابطه داشت و از همین طریق به پدرم تسلط پیدا کرده بود و او را تحت‌فشار قرار می‌داد». وی به رسانه‌های رژیم در مورد دو نامه که نجفی به او داده بود صحبت کرد و گفت در این نامه‌ها نجفی گفته است میترا استاد با وزارت اطلاعات و سپاه با سپاه پاسداران در تماس بوده است.
به‌دنبال این اظهارات خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: دستیار ویژه وزیر اطلاعات اعلام کرد: همسر دوم نجفی، شهردار سابق تهران، هیچگونه ارتباط و همکاری با این وزارتخانه نداشت.
وی همچنین طرفهای مقابل را تهدید کرد و گفت: پخش این‌گونه ادعا‌های کذب موجب تشویش افکار عمومی و قابل پیگیری قضایی است.

هشدار کیهان خامنهای: ضد انقلاب درصدد است از این پرونده جنایی سوءاستفادههای خاص خود را بکند
با بالا گرفتن بحران بر سر علنی شدن یک مورد از جنگ قدرت و فساد حکومتی در رأس رژیم، کیهان خامنه‌ای نوشت: ضد انقلاب درصدد است از این پرونده جنایی سو استفاده‌های خاص خود را بکند. برخورد با تهمت‌زنان و شایعه‌پراکنان به موازات اطلاع‌رسانی به موقع و منصفانه، راهی معقول برای برخورد با حاشیه‌سازان است.
این منبع افزود: خبر «اعتراف نجفی به‌قتل همسر دومش» به‌قدری تأسف‌بار و باور نکردنی بود که عصر روز سه‌شنبه افکار عمومی، رسانه‌ها و تحلیلگران سیاسی را در شوک و بهت فرو برد و هنوز که هنوز است این شوک با انتشار جزئیات و حواشی مربوطه ادامه دارد.
کیهان خامنه‌ای اضافه کرد: نجفی می‌گوید: میترا استاد قصد داشته اسرار زندگیش را رسانه‌یی کند و مدام شهردار اسبق را تهدید به افشاگری می‌کرده است.چه چیزی باعث شد تا نجفی ریاضیدان با آن‌همه اعتمادبه‌نفس در جایگاه جانی بنشیند و مانع از افشای اسرار شود؟

رسانه‌های باند مغلوب: فصل فشار بر اصلاحات

رسانه‌های باند مغلوب نظام در واکنش به‌عملکرد رادیو تلویزیون تحت کنترل خامنه‌ای نوشتند که چرا ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی را با سرعت بیشتری از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری پوشش داده و به‌دنبال بهره‌برداری سیاسی از ماجراست؟ این رسانه‌ها افزودند:
«صدا و سیما تصاویری را پخش کرده که در آن محمد‌علی نجفی شهردار پیشین تهران به‌قتل همسرش اعتراف می‌کند و خبرنگار در حضور چند مقام انتظامی دیگری اسلحه‌ای را در برابر دوربین نشان داده و می‌گوید: اسلحه ارتکاب جرم است. او در حالی که گلوله‌های آن را خالی می‌کند و می‌شمارد درباره تعداد گلوله‌های شلیک شده به مقتول توضیح می‌دهد».
این ویدئو‌ها در کنار ویدئویی که در رسانه‌ها منتشر شده و لحظه ورود نجفی به پلیس آگاهی را نشان می‌داد بسیار عجیب و غیرطبیعی می‌نماید. سؤالات بسیاری درباره انتشار این ویدئو‌ها وجود دارد. چگونه خبرنگار صدا و سیما می‌تواند به ابزار قتل دسترسی داشته باشد، آن هم فقط چند ساعت پس از وقوع جنایت؟
رسانه‌های باند مغلوب نوشته‌اند: پنج بار صدای شلیک در ساختمان شنیده می‌شود و فصل نویی در سیاست (نظام) شکل می‌گیرد؛ فصلی که جریان اصلاحات به‌صورت عام و کارگزاران به‌صورت خاص، زیر فشار آن باقی خواهند ماند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar