torsdag 16 maj 2019

فعالیت کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در شهرهای تهران، یزد، نیشابور، رشت، دهدشت، سنندج و چهارمحال بختیاری-نیمه دوم اردیبهشت ماه


کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین خلق در داخل کشور و در ادامه فعالیت‌های خود در شهرهای تهران، یزد، نیشابور، رشت، دهدشت، سنندج و چهارمحال بختیاری در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ توانستند پیام مقاومت و پایداری در اقصی نقاط ایران را انعکاس داده و به رژیم درمانده آخوندی این پیام را برسانند که با همه امکانات سرکوب و فشار که در واپسین روزهای حیاتش به کار می‌گیرد هرگز نتوانسته و نخواهد توانست صدای یک ملت در زنجیر را خاموش سازد و آنها را اسیر خود سازد.
جوانان دلیر و بی‌باک این سرزمین عزم جزم کرده‌اند تا رهایی میهن از چنگال دشمن ضدبشر یکدم از پای ننشینند و ندای آزادی را در جای جای این میهن به‌ هر صورت ممکن سردهند. آنها با ایمانی صدچندان نسبت به قبل این شعار را سر می‌دهند که «بجنگ تا بجنگیم» «براندازم، براندازم»
«مرگ بر خامنه‌ای - درود بر رجوی».
تهران
پیام تبریک به رهبری مقاومت ایران به‌ مناسبت حلول ماه مبارک رمضان توسط یکی از هواداران مجاهدین در تهران
پخش و چسباندن تراکتهایی با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» و «دموکراسی آزادی با مریم رجوی» در سطح شهر
پخش تراکت با شعار «خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست» و تراکتهایی که با شعار «مرگ بر تروریست» سپاه پاسداران رژیم آخوندی را خطاب قرار داده بود توسط کانون شورشی ۸۵۲
کانون شورشی ۳۲۱ تراکتهایی را نصب کردند که محتوای آن این جمله رهبر مقاومت مسعود رجوی بود که در توصیف نقش سپاه پاسداران گفته است:‌«سپاه پاسداران نیروی اصلی حفظ ولایت فقیه است».
یزد-کانون شورشی ۵۹۲
این کانون شورشی پلاکارد بزرگی با عکس مریم رجوی و فرازی از سخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت را نصبکرد. روی این پلاکارد نوشته شده بود:‌ «آسیب پذیری مردم در فاجعه سیل نتیجه سال‌ها چپاول و ویرانگری رژیم آخوندی است». این کانون شورشی با نصب این پلاکارد علت اصلی هر آسیبی که طی این چهل سال بر مردم ایران وارد گردیده را رژیم متزلزل آخوندی معرفی کرد.

نیشابور
در نیشابور نیز هواداران مجاهدین در یک اقدام دلیرانه تابلوی تبلیغی رژیم درباره بسیج ضدخلقی در یکی از خیابانهای این شهر را با مواد رنگی تخریب کردند و نشان دادند که این رژیم در تمامیت آن مورد نفرت و انزجار مردم قهرمان ایران است و بایستی هر چه زودتر بساط فریب و نیرنگ و دجالیت خود را از این کشور جمع کرده و راهی زباله‌دان تاریخ شود.
همچنین کانون شورشی ۲۷۰-شهید محمد حنیف‌نژاد، تراکتی را در سطح شهر پخش کردند که روی آن نوشته شده بود «مریم رجوی: می‌توان و باید بساط رعب و وحشت آخوندها را درهم شکست» و همچنین تراکتی با این عنوان «مریم رجوی: می‌توان و باید این رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد» پخش کردند.

رشت
کانون شورشی ۶۷ در شهر رشت دست‌نوشته‌ای را با عنوان « با کانون‌های شورشی و ارتش آزادیبخش ملی ایران تروریستهای سپاه پاسداران را در هم خواهیم کوبید» در سطح شهر نصب کردند.
یکی از هواداران مجاهدین تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را به نشانه فروزان بودن شعله‌های امید به رهایی میهن در قلب جوانان مبارز و بپا خاسته ایران به آتش کشید

دهدشت
هواداران مجاهدین در دهدشت هم تابلوی بزرگی در این شهر را هدف شعار خود با عنوان «مرگ بر جمهوری ملاها و مرگ بر خامنه‌ای و خمینی و درود بر مجاهدین» قرار داده و از چندین نقطه آن را تخریب کردند.
سنندج
در سنندج نیز هواداران مجاهدین دیوار شهر را مزین به شعار مرگ بر خامنه‌ای کردند تا بگویند که مردم ایران از رژیم ولایت فقیه متنفرند و تنها و تنها حقی که ولی‌فقیه ارتجاع دارد سرنگونی است و بس!
چهارمحال و بختیاری
هواداران دلیر در چهارمحال و بختیاری هم با نوشتن شعار بزرگی بر دیوار شهر با این عنوان «مرگ بر خامنه‌ای - درود بر رجوی» به‌روشنی پیامشان را از بام تا شام رساندند که رژیم ولایت فقیه باید به گور سپرده شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar