måndag 20 maj 2019

دونالد ترامپ: رژیم ایران نمی‌تواند سلاح اتمی داشته باشد، نمی‌توانند ما را تهدید کنند


دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت: رژیم ایران سال‌ها مشکل روی میز بوده است. آنها این توافق وحشتناک را امضا کردند و ۱۵۰میلیارد به رژیم ایران دادند و یک میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار پول نقد یعنی اسکناس هم برای او فرستادند. توافقی که ما از سایتها حق بازرسی نداریم و حتی مجاز نیستیم برخی از مهمترین سایتها مانند سایتهای نظامی یا سایتهای مشخصی را بازرسی کنیم. این توافقی وحشتناک بود.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: وقتی من به‌سر کار آمدم یکی از اولین نشستهایی که داشتم با ژنرال‌های پنتاگون بود و آنها خاورمیانه را به من نشان می‌دادند.
آنها ۱۴الی ۱۵مقوله را نام بردند که چیزی جز جنگ و مشکلات و بحران نبود. هر یک از این مسائل با تحریک رژیم ایران ایجاد شده بود. ارتش رژیم ایران بود یا کسانی بودند که از این رژیم تأمین مالی شده بودند و من گفتم این وضعیت وحشتناک است.
من فقط از آنها خواسته‌ام که سلاح اتمی نداشته باشند. با همه وقایعی که دارد اتفاق می‌افتد آنها نمی‌توانند ما را تهدید کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar