onsdag 1 maj 2019

خامنه ای: دشمن آرایش جنگی گرفته است. دشمن از همه اطراف مشغول تدارک تهاجم است


خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع  صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت) به بهانه روز معلم در جمع  عوامل حکومتی‌ در آموزش و پرورش ظاهر شد و ترس و وحشت خود را از شرایط بحرانی رژیم نشان داد. خلیفه ارتجاع   نسبت به آرایش جنگی دشمن و تهاجم آنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، نفوذ اطلاعاتی و ضربه زدن به‌وسیله فضای مجازی  هشدار داد.
خامنه‌ای گفت:‌ «امروز دشمن ما از همه اطراف مشغول تدارک تهاجم است. یعنی در حال تهاجم است. نه این که تدارک کند! در حال تهاجم است! از لحاظ اقتصادی می‌بینید. از لحاظ نفوذ اطلاعاتی مشغول برنامه ریزی هستند که نفوذ اطلاعاتی کنند. از لحاظ ضربه‌زد ن از ناحیه فضای مجازی دارند برنامه ریزی می‌کنند. از همه طرف دشمن وارد شده است. دشمن آرایش جنگی گرفته است».
ولی فقیه ارتجاع به نیروهای رژیم هشدار داد که «در هر بخشی»  و «و در هر رشته‌یی» خود را آماده کنند. 
در حالی که جواد ظریف وزیر خارجه آخوندی در جریان سفرش به آمریکا بارها به منت‌کشی از ترامپ برای مذاکره پرداخت و تأکید می کرد  «پرزیدنت ترامپ خواستار انجام این کار (جنگ) نیست» ولی فقیه ارتجاع که به نظر می رسید از ناکامی تشبث ذلیلانه برای به‌دست آوردن دل ترامپ سرخورده شده است در سخنرانی خود گفت: «کمکی که این شخص (ترامپ) که حالا سرکار است به ما کرده است که باید ممنون باشیم این است که آمریکا را عریان نشان داده است. قبلی‌ها دست چدنی را در دستکش مخملی می کردند... این بی عقلها چدن کشیده اند بیرون  و دارند نشان میدهند به همه».
خامنه‌ای خطاب به  باندهای درونی رژیم که مهارشان هر روز بیش از پیش از دست او خارج می‌شود گفت: «خداوند نخواهد گذشت از آن کسانی که با قلمشان،‌ با بیانشان سعی می کنند روحیه انقلابی را تضعیف کنند».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar