lördag 18 juni 2016

فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه 28خرداد95 در مراسم بزرگداشت کشته شدن یک پلیس و همسرش، طی سخنانی در کاخ ورسای بر مبارزه با تروریسم تأکید کرد و گفت: «فرانسه مبارزه بی‌امان خود را علیه تروریسم با قاطعیت هر چه بیشتر و بیاد فداکاریهای آنانی که در این راه جان باخته‌اند، دنبال می‌کند» . فرانسوا اولاند افزود: «تجاوزات و خشونت‌های مرتکب شده علیه مأموران دولت هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند» . وی اعلام کرد که مأموران پلیس از این پس، حتی در ساعتهای غیرکاری می‌توانند سلاحهای خود را همراه داشته باشند» . خاطرنشان می‌شود سرگرد ژان‌باتیست سالوگ و همسرش جسیکا شنیدر که او نیز کارمند اداری شهربانی بود روز دوشنبه 24خرداد در منزل خود در شهرک ”مانیان ویل“ واقع در غرب پاریس در یک حمله تروریستی کشته شدند. داعش مسئولیت قتل آنان را برعهده گرفت.

فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه 28خرداد95 در مراسم بزرگداشت کشته شدن یک پلیس و همسرش، طی سخنانی در کاخ ورسای بر مبارزه با تروریسم تأکید کرد و گفت: «فرانسه مبارزه بی‌امان خود را علیه تروریسم با قاطعیت هر چه بیشتر و بیاد فداکاریهای آنانی که در این راه جان باخته‌اند، دنبال می‌کند» .

فرانسوا اولاند افزود: «تجاوزات و خشونت‌های مرتکب شده علیه مأموران دولت هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند» . وی اعلام کرد که مأموران پلیس از این پس، حتی در ساعتهای غیرکاری می‌توانند سلاحهای خود را همراه داشته باشند» .

خاطرنشان می‌شود سرگرد ژان‌باتیست سالوگ و همسرش جسیکا شنیدر که او نیز کارمند اداری شهربانی بود روز دوشنبه 24خرداد در منزل خود در شهرک ”مانیان ویل“ واقع در غرب پاریس در یک حمله تروریستی کشته شدند. داعش مسئولیت قتل آنان را برعهده گرفت.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar