fredag 20 maj 2016

حقوقهای ۴۰۰میلیونی در وزارت بهداشت رژیم

قائم مقام سازمان نظام پرستاری رژیم به حقوقهای۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی در وزارت بهداشت رژیم اعتراف کرد.

محمدشریف مقدم که با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد گفت: «در وزارت بهداشت فیش‌های حقوقی با رقم‌های 70 تا 90 میلیونی بسیار عادی و معمولی است… البته فیش‌های چند صد میلیونی مانند 200 تا 400 میلیونی هم هستند که البته تعدادشان زیاد نیست، اما به هر جهت وجود دارد و قابل‌توجه است» .

شریف مقدم افزود: «در بیمارستانهای دولتی؛ پزشکان علاوه بر این‌که چندین میلیون تومان حقوق ثابت دریافت می‌کنند؛ کارانه‌ای نیز می‌گیرند که رقم‌های عجیب و غریب دارد، اما سیستم پرداختها در وزارت بهداشت به نوعی است که کسی به آن دسترسی ندارد» .

بیشتر بخوانید
به اعتراف مدیر امور بین‌الملل سازمان نظام پرستاری رژیم، مهاجرت پرستاران ایرانی به خارج از کشور در فروردین ۹۵ افزایش 300درصدی داشته است.
ابراهیم محمدی که با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پرستاری رژیم مصاحبه می‌کرد همچنین اعتراف کرد: ”تبعیض در پرداخت‌های نظام سلامت و دریافتی نامناسب در مقابل کار زیاد از مهم‌ترین عوامل فرار پرستاران است“.

خاطر نشان می‌شود پرستاران زحمتکش در ایران تحت حاکمیت آخوندها سال‌هاست از وضعیت صنفی و حقوقی خود محروم و معترض هستند و اجرای فاز سوم طرح ”تحول سلامت“ نیز به دامنه اعتراضات آنها افزوده است. 
در سال گذشته بنا‌ به اعتراف محمد شریفی مقدم٬ دبیرکل خانه پرستار؛ پرستاران بیش از ۵۰ تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند و در آن به شرایط سخت کار و دستمزد ناچیز خود اعتراض کرده‌اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar