torsdag 26 maj 2016

خبرگان ارتجاع آخوند حسن روحانی را از برجامهای دو و سه برحذر داشت

خبرگان ارتجاع روز چهارشنبه 5خرداد95 در بیاینه پایانی خود آخوند حسن روحانی را از برجامهای دو و سه برحذر داشت. در این بیانیه از باند رفسنجانی ـ روحانی خواسته شده «از تبعیت دشمن در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری بپرهیزد». 

در بیانیه خبرگان ارتجاع در مورد زهرخوران اتمی آمده است: توافق هسته‌یی و برجام، با گذشت ماه‌ها و عمل کردن جمهوری اسلامی به تعهداتش؛ هم‌چنان با بدعهدی طرف‌های غربی به‌ویژه آمریکا پیشرفت مطلوبی نداشته است. رفتارهای خصمانه مسئولان آمریکایی در قبال عمل ایران به تعهدات خود در برجام، می‌تواند به روح توافق که مهم‌ترین بخش آن رفع تمام تحریمهاست؛ لطمه وارد کند، ... مسئولان باید پاسخی کوبنده به موارد نقض برجام داده... و اجازه ندهند طرفهای مذاکره‌کننده غربی، علی‌الخصوص آمریکا، با نیرنگ و فریب به اهداف شوم خود نائل آیند و از طرح برجام 2و 3 که توانمندیهای ملت بزرگ ایران را در خطر طمع بیگانگان قرار می‌دهد؛ باید پرهیز کرد» .

در بیانیه خبرگان ارتجاع از اوضاع حوزه‌ها و مخالفت آنها با ولی‌فقیه نیز ابراز نگرانی شده و آمده است: «یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه است. باید حوزه علمیه، « انقلابی» باشد والا نظام در خطر «انحراف از انقلاب» قرار خواهد گرفت» .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar