tisdag 31 maj 2016

امتناع دولت آخوند روحانی از پرداخت ۴۵میلیارد تومان بدهی به ذرت‌کاران خوزستان

یک کارگزار رژیم اعتراف کرد دولت آخوند روحانی از پرداخت 45میلیارد تومان از مطالبات سال گذشته ذرت‌کاران خوزستانی خودداری می‌کند.

عباس والوزی که با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه می‌کرد مدعی شد: «هنوز اعتبار آن تخصیص نیافته است» . وی در پاسخ به این سؤال که بعد از گذشت 5ماه از فروش این محصول توسط کشاورزان و عرضه آن در بورس کالا، بالاخره چه زمانی پول کشاورزان پرداخت می‌شود، جواب مشخصی نداد و گفت: «امیدواریم هر چه زودتر مطالبات کشاورزان پرداخت شود» .

یکی از کارگزاران رژیم در این خصوص به دیرکرد پرداخت مابه التفاوت قیمت بورس و نرخ تضمینی از سوی دولت آخوند حسن روحانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته قیمت تضمینی ذرت خوزستان از سوی دولت 960 تومان اعلام شد و قیمت معامله شده این محصول در بورس به‌طور میانگین 620 تومان بود، به این ترتیب مبلغ مابه التفاوت قیمت بورس و قیمت تضمینی، 65 میلیارد تومان شد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تا کنون 20 میلیارد تومان آن را به کشاورزان پرداخت کرده و 45 میلیارد تومان باقی مانده است.

احمدی اظهار داشت: دولت بر اساس قانون باید ظرف دو هفته مبلغ مابه التفاوت را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بدهد و دو هفته پس از پرداخت وجه مورد نظر به وزارت جهاد کشاورزی، پول به حساب کشاورزان واریز شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar