fredag 27 maj 2016

وحشت آخوندها از گسترش شبکه‌های اجتماعی

آخوندهای قم نسبت به گسترش شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص در میان جوانان ابراز نگرانی کرده‌اند و خواستار برخورد با آن توسط دستگاه قضاییه رژیم شده‌اند.

آخوند مصباح یزدی از مهره‌های باند خامنه‌ای گفت: «هر روزه صدها سایت و شبکه به شبهه‌پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند و مطالب کفرآمیز به جوانان ما منتقل می‌کنند… پس باید دائماً خطرات فکری را که جوانان ما را تهدید می‌کند، رصد کنیم و یا لااقل با گفتگوی صمیمانه با آنها متوجه سؤالات ذهنی آنها بشویم و یا پاسخ‌های قانع‌کننده برای جوان تهیه کنیم» .

همچنین آخوند مکارم شیرازی با نگرانی از گسترش شبکه‌های اجتماعی مدعی شد: «از مسائل مهم در دانشگاهها، جلوگیری از گسترش فضاهای مجازی ناسالم است چرا که فضاهای مجازی ۹۰ درصد فضای مجازی دنیا را به لجن‌زار تبدیل می‌کند و باید برنامه‌ای برای این موضوع اندیشید» .

وی همچنین روز چهارشنبه پنجم خرداد مدعی شد: «برنامه‌های تبلیغاتی باید قوی باشد، الآن برنامه‌های شوم شبکه‌های فاسد و گمراه‌کننده غوغا می‌کند. اکثر شبکه‌های اجتماعی غربی لجن‌زار است و دنیا را آلوده کرده است» .

این آخوند مرتجع اوایل اردیبهشت سال جاری نیز گفته بود «اطلاعاتی که در زمینه فضاهای مجازی به ما می‌رسد وحشتناک است و مسئولان قضایی و دادستانها باید به این شرایط بد فضای مجازی توجه داشته باشند» .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar